dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Skarga na dworzec kolejowy w Głogowie

Do PKP PLK

Na dworcu w m. Głogów panuje niesamowity rozgardiasz- w przejściu na perony niestety nie ma informacji który peron ma jaki numer. Podróży myśli że jest tylko jeden czynny peron bo przejście jest zagrodzone i trzeba wiedzieć że jednak dojście na dalszy peron jest możliwe. Wszyscy dzisiaj czekaliśmy na pierwszym z peronów bez numeru a pociąg wjechał na inny.

Na peronie drugim w ogóle nie pisze numeru peronu ani toru. Trzeba bawić się w zgadywanki. Na peronie I w gablotce z rozkladami jest tylko mała część rozkładu- jedna kartka z kilku. Reszty rozkładu z połączeniami w porze dziennej i wieczornej brak.  I sporo pustego miejsca.  W szafce obok: kolejny fragment innego planu odjazdów ale znowu mały i niepełny fragment. Ale żadnego feagmentu z odjazdami wieczorem albo odjazdami do miasta Zielona Góra.

Przy takim bałaganie trudno jest mi się dziwić że z sześciu kierunków tras kolei pasażerskiej ostały się tylko dwa. Widzę że już ostały się tylko dwa perony.  Państwo wszystko likwidują na takich stacjach - czy liczba peronów zmniejszy się po modernizacji?  A co z dawnym budynkiem dworca położonym między torami? Ciekawe czy zburzą go Państwo...

A co z kładką peronową z windami? Czemu częściowo ją rozebrano? Czy będzie to dworzec kolejowy bez możliwości obsługi osób niepełnosprawnych?  Była przecież osobna kładka z windami.

Proponuję by zmienić zarządcę dworca. Proszę o odpowiedź na tą propozycję.
Pozdrawiam

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 13:20. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Skarga na dworzec kolejowy w Głogowie

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery