informacja prasowa o ofercie przystanku komunikacji publicznej który chroni użytkowników przed smogiem
Redakcja otrzymała tekst public relations-
Od: Woldanska, Karolina (WAW-WSW) <Karolina.Woldanska na serwerze webershandwick.pl>
Data: wtorek, 20 listopada 2018
Temat: [wydawnictwo:20260] Wystartował program Marka Otrivin kontra smog_informacja
Szanowni Państwo,
Na 50 najbardziej zanieczyszczonych europejskich miast, 36 znajduje się w naszym kraju. W listopadzie br.wystartował program „Marka Otrivin kontra smog", który ma na celu uświadomienie Polakom, jak ważne jest prawidłowe oddychanie i jak może ono wpłynąć na nasze zdrowie fizyczne, szczególnie w okresie podwyższonego stężenia zanieczyszczeń.
Marka Otrivin, oprócz dbania o swobodę oddychania i drożność górnych dróg oddechowych pacjentów, wspiera również innowacyjne projekty, które przyczyniają się do walki o czyste powietrze.
19 listopada w Krakowie podczas Wielkiego Finału Smogathon 2018 producent marki Otrivin po raz kolejny ufundował nagrodę specjalną, którą otrzymała firma Degrum z projektem antysmogowych przystanków autobusowych, gdzie oddychać będzie można bez wdychania smogu i innych zanieczyszczeń.
Szczegóły znajdą Państwo w załączonej informacji prasowej.
(...)
Karolina Woldańska
Karolina Woldańska
Karolina Woldańska
Associate, Client (...)
W www.webershandwick.pl
Weber Shandwick, ul. Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa
Learn more about our bespoke approach to communications in an era of technology-driven (..)
PRWeek Global Agency of the Year (2015, 2016, 2017, 2018)
The Holmes Report Global Agency of the Year (2017)
The Holmes Report Pan-EMEA Consultancy of the Year (2017)
Weber Shandwick jest częścią McCANN Worldgroup.
McCANN Worldgroup Sp. z o.o.
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Posted by Telewizja Opera
on 03:16.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0