dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

komunikat public relations: 2 mln biletów DworzecOnline.pl i 400 000 pasażerów Dworzec Zachodni -Podsumowanie sezonu 2018- informacja prasowa

Redakcja otrzymała-
Od: Kamila Piekut
Data: czwartek, 29 listopada 2018
Temat: [wydawnictwo:20327] 2 mln biletów DworzecOnline.pl i 400 000 pasażerów Dworzec Zachodni_Podsumowanie sezonu 2018_informacja prasowa



2 mln wygenerowanych biletów, 90% wzrost sprzedaży online,
400 000 pasażerów na dworcu
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia i DworzecOnline.pl podsumowują sezon wakacyjny 2018!
(..)
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia, jeden z największych węzłów komunikacyjnych w Polsce wraz z systemem sprzedaży biletów przez internet DworzecOnline.pl podsumowują wakacje 2018 roku. 400 000 pasażerów i wzrost przychodów na Dworcu aż o 10%, 90% wzrost sprzedaży online w porównaniu do ubiegłego roku, łącznie ponad 2 mln wygenerowanych biletów z systemu DworzecOnline od początku roku oraz kilkuprocentowy wzrost przychodów Hostelu Zachodniego – sezon letni był wyjątkowo udany!

Sukces platformy sprzedażowej DworzecOnline

Jednym z największych osiągnięć minionego sezonu wakacyjnego okazał się aż 90% wzrost sprzedaży biletów autokarowych online, w stosunku do wyników z 2017 roku, poprzez system DworzecOnline.pl, który skupia w swojej ofercie ponad 100 przewoźników krajowych i zagranicznych. To niemal dwukrotnie więcej niż w ubiegłym roku, co świadczy o tym, że coraz więcej klientów wybiera wygodny zakup biletu przez internet.

„Sezon wakacyjny możemy zaliczyć do bardzo udanych. Będąc operatorem największego dworca autobusowego w Polsce, obsłużyliśmy aż 400 000 zadowolonych pasażerów. Niewątpliwym sukcesem okazał się wzrost aż o 90% sprzedaży biletów przez platformę DworzecOnline.pl, łącznie od początku roku wygenerowaliśmy w naszym systemie ponad 2 miliony biletów! Wieloletnie inwestycje w nasz system sprzedażowy przynoszą realne i niesamowicie pozytywne efekty! – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus.

System DworzecOnline obsłużył ponad 2 mln biletów wygenerowanych za pomocą zaawansowanego technologicznie oprogramowania, a ruch na portalu zwiększył się aż o 20% w okresie jednego roku. W tym czasie został uruchomiony program lojalnościowy Partner Plus, w którym każdy może zbierać punkty i wymieniać je na bilety przy kolejnych zakupach. Nowością było wprowadzenie niezwykle przydatnej usługi oceny przewoźników, dzięki, której pasażer przydziela odpowiednią liczbę gwiazdek po odbytej podróży. Dodatkowo pełna oferta portalu DworzecOnline.pl jest dostępna w aplikacji mobilnej SkyCash.

Rekordowe wyniki Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia

Spółka Polonus, oprócz działalności przewozowej, zarządza także Dworcem Autobusowym Warszawa Zachodnia. W okresie wakacyjnym zostało obsłużonych na Dworcu ponad 400 tysięcy pasażerów. W ofercie znajduje się ponad 100 przewoźników wjeżdżających na teren i korzystających z infrastruktury dworca. Porównując wyniki z 2018 roku do wyników z 2017 roku, spółka w tym obszarze osiągnęła 10% wzrost przychodów.

Kilkuprocentowy wzrost przychodów odnotowuje również Hostel Zachodni, mieszczący się na terenie Dworca Warszawa Zachodnia. Świadczy to o rosnącej popularności i dogodnej lokalizacji obiektu.

Więcej informacji na: www.DworzecOnline.pl
 
(..)
Więcej informacji:
Kamila Piekut
(..)
Piotr Pogonowski,
Dyrektor Zarządzający Polonus
(..)


--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 04:41. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for komunikat public relations: 2 mln biletów DworzecOnline.pl i 400 000 pasażerów Dworzec Zachodni -Podsumowanie sezonu 2018- informacja prasowa

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery