komunikat public relations: 2 mln biletów DworzecOnline.pl i 400 000 pasażerów Dworzec Zachodni -Podsumowanie sezonu 2018- informacja prasowa
Redakcja otrzymała-
Od: Kamila Piekut
Data: czwartek, 29 listopada 2018
Temat: [wydawnictwo:20327] 2 mln biletów DworzecOnline.pl i 400 000 pasażerów Dworzec Zachodni_Podsumowanie sezonu 2018_informacja prasowa
2 mln wygenerowanych biletów, 90% wzrost sprzedaży online,
400 000 pasażerów na dworcu
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia i DworzecOnline.pl podsumowują sezon wakacyjny 2018!
(..)
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia, jeden z największych węzłów komunikacyjnych w Polsce wraz z systemem sprzedaży biletów przez internet DworzecOnline.pl podsumowują wakacje 2018 roku. 400 000 pasażerów i wzrost przychodów na Dworcu aż o 10%, 90% wzrost sprzedaży online w porównaniu do ubiegłego roku, łącznie ponad 2 mln wygenerowanych biletów z systemu DworzecOnline od początku roku oraz kilkuprocentowy wzrost przychodów Hostelu Zachodniego – sezon letni był wyjątkowo udany!
Sukces platformy sprzedażowej DworzecOnline
Jednym z największych osiągnięć minionego sezonu wakacyjnego okazał się aż 90% wzrost sprzedaży biletów autokarowych online, w stosunku do wyników z 2017 roku, poprzez system DworzecOnline.pl, który skupia w swojej ofercie ponad 100 przewoźników krajowych i zagranicznych. To niemal dwukrotnie więcej niż w ubiegłym roku, co świadczy o tym, że coraz więcej klientów wybiera wygodny zakup biletu przez internet.
„Sezon wakacyjny możemy zaliczyć do bardzo udanych. Będąc operatorem największego dworca autobusowego w Polsce, obsłużyliśmy aż 400 000 zadowolonych pasażerów. Niewątpliwym sukcesem okazał się wzrost aż o 90% sprzedaży biletów przez platformę DworzecOnline.pl, łącznie od początku roku wygenerowaliśmy w naszym systemie ponad 2 miliony biletów! Wieloletnie inwestycje w nasz system sprzedażowy przynoszą realne i niesamowicie pozytywne efekty! – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus.
System DworzecOnline obsłużył ponad 2 mln biletów wygenerowanych za pomocą zaawansowanego technologicznie oprogramowania, a ruch na portalu zwiększył się aż o 20% w okresie jednego roku. W tym czasie został uruchomiony program lojalnościowy Partner Plus, w którym każdy może zbierać punkty i wymieniać je na bilety przy kolejnych zakupach. Nowością było wprowadzenie niezwykle przydatnej usługi oceny przewoźników, dzięki, której pasażer przydziela odpowiednią liczbę gwiazdek po odbytej podróży. Dodatkowo pełna oferta portalu DworzecOnline.pl jest dostępna w aplikacji mobilnej SkyCash.
Rekordowe wyniki Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia
Spółka Polonus, oprócz działalności przewozowej, zarządza także Dworcem Autobusowym Warszawa Zachodnia. W okresie wakacyjnym zostało obsłużonych na Dworcu ponad 400 tysięcy pasażerów. W ofercie znajduje się ponad 100 przewoźników wjeżdżających na teren i korzystających z infrastruktury dworca. Porównując wyniki z 2018 roku do wyników z 2017 roku, spółka w tym obszarze osiągnęła 10% wzrost przychodów.
Kilkuprocentowy wzrost przychodów odnotowuje również Hostel Zachodni, mieszczący się na terenie Dworca Warszawa Zachodnia. Świadczy to o rosnącej popularności i dogodnej lokalizacji obiektu.
Więcej informacji na: www.DworzecOnline.pl
(..)
Więcej informacji:
Kamila Piekut
(..)
Piotr Pogonowski,
Dyrektor Zarządzający Polonus
(..)
--
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
E adam.fularz@wieczorna.pl
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.