Pytania prasowe redakcji po wizycie na linii Tczew- Gdańsk
Do PKP PLK
Szanowni Państwo,
Dlaczego podczas modernizacji torowiska na odcinku Tczew- Gdańsk, nie dodano:
- drugiego toru linii kolejowej nr 260
- łącznicy kolejowej ze stacji Gdańsk Śródmieście do stacji Gdańsk Południowy - ok. 80-100 metrów toru
- dlaczego nie połaczono łącznicą linii kolejowej nr 226 z linią nr 721? Rzekomo taka łącznica ongiś istniała. Utworzyłoby to ciąg dodatkowych torów kolejowych (3. a miejscami 4 tor na odcinku Tczew- Gdańsk).
Czy celowo dokonano tych zaniechań aby na kluczowym w regionie odcinku kolei pozostały tylko dwa tory szlakowe? Czemu zdecydowano o ograniczeniu przepustowości tego odcinka torowiska? Czy celem działalności PKP PLK S.A było ograniczenie zasięgu sieci SKM w Trójmieście do czego przecież doszło w rezultacie działalności spółki w ramach modernizacji tejże linii?
Gdy dzisiaj rano zamierzałem udać się z ulicy Nowiny na dworzec Gdańsk Orunia, lokalna kobieta z tej ulicy odradzała mi wyprawę na dworzec twierdząc że pociągi regionalne kursują do Gdańska raz na dwie godziny. Taką opinię o kolei pasażerskiej ma lokalna ludność a jest to efektem celowych działań spółki PKP PLK. Proszę o odniesienie się do zarzutów celowego zmniejszenia przepustowości szlaku kolejowego.
Przypominam o obowiązku odpowiedzi zgodnie z KPA, jeśli odpowiedzi nie wpłyną lub nie będą kompletne, po upływie 15 dni sprawa trafi do WSA w Gdańsku.
Pozdrawiam
Adam Fularz
--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl
Posted by Telewizja Opera
on 12:53.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0