Propozycja Tomaszowskiej Kolei Aglomeracyjnej
do władz miasta Tomaszów Mazowiecki
Szanowni Państwo
Redakcja chce zwrócić uwagę że wg informacji prasowych PKP PLK nadal przy planowaniu inwestycji powielają błędy dla którego kolej nie obsługuje miasta Tomaszów poprawnie. Nie jest wykorzystana część linii kolei.
Proponuję jako wydawca prasowy aby pozyskano środki na powrót kolei do Nowy Glinnik Osiedle oraz do Spały, kursowałby szynobus podmiejski Nowy Glinnik Osiedle (przez teren JW)- Nowy Glinnik- Glinnik- Tomaszów,, co 40 minut rano i po południu, z pojedynczym kursem wieczornym. Dodatkowo kilka razy dziennie obsługiwanoby linię do Spały z nowym przystankiem w Glinniku przy numerze domu nr 132.
W tym celu proponuję odbudowę przystanków (rewitalizację) i uruchomienie Tomaszowskiej Kolei Aglomeracyjnej, z nowym przystankiem przy ulicy Spalskiej róg Dworcowej.
Proponuję jako wydawca prasowy aby pozyskano środki na powrót kolei do Nowy Glinnik Osiedle oraz do Spały, kursowałby szynobus podmiejski Nowy Glinnik Osiedle (przez teren JW)- Nowy Glinnik- Glinnik- Tomaszów,, co 40 minut rano i po południu, z pojedynczym kursem wieczornym. Dodatkowo kilka razy dziennie obsługiwanoby linię do Spały z nowym przystankiem w Glinniku przy numerze domu nr 132.
W tym celu proponuję odbudowę przystanków (rewitalizację) i uruchomienie Tomaszowskiej Kolei Aglomeracyjnej, z nowym przystankiem przy ulicy Spalskiej róg Dworcowej.
Koszty wdrożenia:
Budowa szeregu nowych przystanków to jest:
Pozdrawiam,
Budowa szeregu nowych przystanków to jest:
- Glinnik
- Glinnik Nowy
- Glinnik Nowy Osiedle
- Tomaszów Dworcowa- Spalska
- Dąbrowa skrzyżowanie
- Glinnik przy numerze 132 na linii do Spały
Docelowo dobudowanoby przystanki:
Smardzewice, Spała Centrum, wraz z dobudową fragmentów nowego toru w Spale oraz fragmentu bocznicy od torowiska przemysłowego do centrum Smardzewic.
Adam Fularz
Redakcja www.tomaszowska.pl
Dol. Ziel 24a, Ziel. Góra
Posted by Telewizja Opera
on 00:08.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0