dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Co z linią kolejową Piotrków- Bełchatów?

Jakie są mozliwości przywrócenia ruchu pasażerskiego na linii Piotrków- Bełchatów- i dalej? Jaki jest stan peronów? Jaka stacja mogłaby być stacją końcową? Poprzednio pociągi dowoziły pracowników do kopalni i elektrowni, jaki jest stan stacji końcowych na tej linii? Jaki byłby czas przejadu? 

Odpowiada PKP PLK:

Linia ta została wybudowana w 1976 roku. Jest to linia niezelektryfikowana i na chwilę obecną wymaga przeprowadzenia remontu. W związku ze złym stanem technicznym na linii zostało wprowadzone ograniczenie prędkości do 40 km/h. Czas przejazdu pociągu z Piotrkowa Trybunalskiego do Bełchatowa przy obecnym stanie infrastruktury wynosiłby około 1 godziny. Za stację docelową można byłoby uznać stację Rogowiec. Perony na przystankach pośrednich Wola Krzysztoporska oraz Bełchatów należą do PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie. W obecnym stanie technicznym nie nadają się one do eksploatacji.


Łukasz Kwasiborski
Wydział prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Centrala
ul. Targowa 74
03-734 Warszawa

Odpowiada spółka Przewozy Regionalne:

linia kolejowa Piotrków Tryb. - Bełchatów jest linią nieczynną od ok.1998r. Brak jest na tej linii kolejowej sieci trakcyjnej oraz peronów - infrastruktury niezbędnej do przywrócenia kursowania pociągów.  W związku z brakiem należnej infrastruktury nie ma możliwości ustalenia kosztów uruchomienia pociągów.
W kwestii kosztów odbudowy infrastruktury uprzejmie proszę zwrócić się Zarządcy Infrastruktury Kolejowej PKP PLK.

Anna Piotrowska
Rzecznik
 Oddziału
Oddział Łódzki, z siedzibą w Łodzi

Posted by Telewizja Opera on 05:59. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Co z linią kolejową Piotrków- Bełchatów?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery