dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Spółka rządowa PKP Intercity S.A. analizuje czy omijać Kostrzyn nad Odrą w dn. 1-3 sierpnia 2019 r.

Redakcja serwisu otrzymała list z odpowiedziami na pytania: "Proszę o potw. informacji ze w dniach 1-3 sierpnia 2019 r. pociągi spółki PKP Intercity ominą stację Kostrzyn. Taka informacja jest powielana w licznych mediach."

---------- Wiadomość ----
Od: Rzecznik <rzecznik  na serwerze intercity.pl>
Data: poniedziałek, 17 czerwca 2019
Temat: pytanie potwierdzenie
Do: Adam Fularz 


Nasze stanowisko:

PKP Intercity spodziewa się, że tegoroczne lato będzie kolejnym rekordowym okresem pod względem liczby przewiezionych pasażerów. Warto przypomnieć, że w ubiegłym roku w okresie wakacji z usług PKP Intercity skorzystało ok. 13,5 mln podróżnych. W dużym stopniu były to wyjazdy rodzinne i zorganizowanych grup dziecięcych i młodzieżowych. Przewidujemy, że ten sezon wakacyjny będzie kolejnym rekordowym okresem pod względem liczby przewiezionych osób. Z myślą o pasażerach i w związku z rosnącym zainteresowaniem podróżami koleją, PKP Intercity w wakacje uruchamia codziennie średnio około 420 pociągów, czyli ok 40 składów więcej niż poza sezonem letnim.

Również w tym roku cały tabor oraz wysiłek wszystkich pracowników spółki będzie skoncentrowany na tym, aby ujęte w wakacyjnym rozkładzie jazdy pociągi kursowały sprawnie i bez zakłóceń docierały do celu. Co więcej, aby uruchomić dodatkowe pociągi sezonowe do wakacyjnych kurortów, użyczyliśmy od naszych partnerów zagranicznych z Czech 60 dodatkowych wagonów. Należy pamiętać, że realizacja wakacyjnego rozkładu jazdy poprzedzona jest wielomiesięcznymi przygotowaniami, a PKP Intercity jest jedynym ogólnopolskim przewoźnikiem, który uruchamia połączenia dalekobieżne w ramach służby publicznej. Pociągi, które od wielu lat zapewniały obsługę transportową imprezy masowej jaką jest Pol'and'Rock, organizowane były na zasadach komercyjnych przez Przewozy Regionalne, czyli największego krajowego przewoźnika, a przygotowania do tego wydarzenia rozpoczynały się z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Zgodnie z deklaracjami korzystało z nich aż ok. 60-80 tys. pasażerów.  

Należy też pamiętać, że nowy, wakacyjny rozkład jazdy już obowiązuje. W tej chwili PKP Intercity analizuje w jaki sposób decyzja Przewozów Regionalnych, o rezygnacji z uruchomienia pociągów specjalnych na to wydarzenie, może wpłynąć na bezpieczną i sprawną realizację połączeń zaplanowanych przez PKP Intercity. Obecnie rozważane są różne scenariusze, a o podjętych decyzjach w tej sprawie będziemy informować.

 

Zespół Prasowy PKP Intercity S.A.
Aleje Jerozolimskie 142A

02-305 Warszawa
tel. (..)

 

 Poerwotne pytanie:

 

From: Adam Fularz [mailto:Adam.Fularz@wieczorna.pl]
Sent: Monday, June 17, 2019 9:50 AM
To: Rzecznik <rzecznik na serw. intercity.pl>
Subject: pytanie potwierdzenie

 

Proszę o potw. informacji ze w dniach 1-3 sierpnia 2019 r. pociągi spółki PKP Intercity ominą stację Kostrzyn. Taka informacja jest powielana w licznych mediach. 

Pozdrawiam

 

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.

 

 

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623

F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl

Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764


AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 


Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

 

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

 

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

 

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

 

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

 

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

PKP IC S.A.



--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Posted by Telewizja Opera on 02:56. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Spółka rządowa PKP Intercity S.A. analizuje czy omijać Kostrzyn nad Odrą w dn. 1-3 sierpnia 2019 r.

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery