Pytania do MI o możliwość zmiany zarządcy linii kolejowych
do MI
Wskaźnik HHI dla usług zarządzania liniami kolei jest w Polsce znacznie wyższy niż w krajach sąsiednich wyżej rozwiniętych. Czy MI nadal planuje współpracę z jednym, tylko zarządcą torowisk, czy też planuje jakieś zmiany w tym zakresie? Obecny zarządca torowisk jest oskarżany o skrajną nieudolność, w sieci Internet użytkownicy pomstują "15 lat remontu linii do Gdańska i nie zdążyli ERTMS zainstalować? " W dodatku na odcinku od mostu w Tczewie do mostu na Nogacie w czasie remontu były 4 pary torów, po remoncie dwa tory zdemontowano, co znacznie ograniczyło przepustowość tej linii. Czy te działania PKP PLK to nie jest celowe obniżanie przepustowości sieci kolei?
Pozdrawiam,
Adam Fularz
transport.org.pl
Wskaźnik HHI dla usług zarządzania liniami kolei jest w Polsce znacznie wyższy niż w krajach sąsiednich wyżej rozwiniętych. Czy MI nadal planuje współpracę z jednym, tylko zarządcą torowisk, czy też planuje jakieś zmiany w tym zakresie? Obecny zarządca torowisk jest oskarżany o skrajną nieudolność, w sieci Internet użytkownicy pomstują "15 lat remontu linii do Gdańska i nie zdążyli ERTMS zainstalować? " W dodatku na odcinku od mostu w Tczewie do mostu na Nogacie w czasie remontu były 4 pary torów, po remoncie dwa tory zdemontowano, co znacznie ograniczyło przepustowość tej linii. Czy te działania PKP PLK to nie jest celowe obniżanie przepustowości sieci kolei?
Pozdrawiam,
Adam Fularz
transport.org.pl
Posted by Telewizja Opera
on 03:32.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0