dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego odmawia naprawy linii kolejowej nr 426

Redakcja serwisu otrzymała list z odpowiedziami na pytania redakcji o linię kolejową do Strzelc Kraj. Proponowałem by pociągi podmiejskie z Krzyża do Gorzowa wjeżdżały w części kursów na linię 426 do śródmieścia Strzelc Krajeńskich. Linię tą odtworzonoby i wbudowanoby bezpośrednie rozjazdy na kierunki Krzyż i Gorzów. UM WL nie zgadza się. 


Od: Łukasz Chybinski <l.chybinski na serw. lubuskie.pl>
Data: piątek, 19 lipca 2019
Temat: Linia kolejowa nr (..)
Do: Adam Fularz 


Dzień dobry,


Odpowiedzi na zadane przez Pana pytanie udziela Piotr Tykwiński, zastępca dyrektora Departamentu Infrastruktury i Komunikacji


Nie ma wojewódzkich planów wykorzystania nieczynnej linii nr 426. Układ torowy stacji Strzelce Krajeńskie Wschód uniemożliwia bezpośredni zjazd z linii 203 na linię 426. Manewrowy zjazd do Strzelec Krajeńskich wydłużyłby czas jazdy pociągu na trasie Krzyż - Kostrzyn pogarszając obecną ofertę przewozową. Rozważać można wahadłowy ruch po tej bocznej linii, jednakże byłoby to zadanie powiatu strzelecko-drezdeneckiego. Na koniec, warto po raz kolejny wspomnieć, że ruch pasażerki na linii nr 426 zlikwidowano na początku lat 60. ubiegłego stulecia.

 

Z wyrazami szacunku


-- 

Łukasz Chybiński

Kierownik Biura Prasowego

Biuro Prasowe

Gabinet (..)
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 (..)


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Posted by Telewizja Opera on 05:14. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego odmawia naprawy linii kolejowej nr 426

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery