Wniosek do MI dot. likwidacji infrastruktury kolejowej
Czy prawdą jest że PKP PLK nadal prowadzi intensywne prace nad demontażem infrastruktury kolejowej? Niedawno nawet przy mojej ulicy zdemontowano istniejący od wielu lat - nieużywany ale sprawny peron z asfaltową nawierzchnią.
- peron nr 1 w stacji Bytom,
- peron nr 1 w stacji Miasteczko Śląskie,
- peron nr 1 w stacji Herby Nowe,
- perony nr 1 i 2 w stacji Wręczyca,
- perony nr 1 i 2 w stacji Kłobuck,
- peron nr 1 na przystanku osobowym Mokra Częstochowska,
- perony nr 1 i 2 w stacji Miedźno,
- peron nr 2 na przystanku osobowym Annolesie,
- perony nr 1, 2 i 3 w stacji Działoszyn.
Czy MI potwierdza powyższe działania dezinwestycyjne? Czy osoby które podjęły w/w decyzje, nie powinny ze swoich środków prywatnych wypłacić odszkodowań osobom mieszkającym na terenach na których PKP PLK prowadzi akcje likwidacji inf. przystankowej?
Pozdrawiam
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
E adam.fularz@wieczorna.pl
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

