dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Chatbot wroclawskiego lotniska w finale prestizowego konkursu

Dzień dobry,

Dobry Wzór to konkurs organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Służący podróżnym chatbot wrocławskiego lotniska znalazł się w elitarnym gronie finalistów tegorocznej edycji. Eksperci docenili innowacyjność, funkcjonalność i przyjazność tego rozwiązania.    

Więcej informacji w załączeniu. W razie pytań, pozostaję do dyspozycji.

Zdjęcia (fot. Port Lotniczy Wrocław) dostępne pod linkiem: https://bit.ly/31N8U8z

Aby pobrać całą galerię zdjęć, kliknij w ikonkę POBIERZ, która znajduje się na niebieskim pasku (prawy górny róg).  

 

Pozdrawiam serdecznie

Aleksandra Palus

PR EXPERT

apalus@prexpert.com.pl

GSM + 48 509 065 355

Wrocław, 14 sierpnia 2019 r.

Informacja prasowa

Chatbot „Port Lotniczy Wrocław" w finale prestiżowego konkursu

 

Dobry Wzór to konkurs organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Służący podróżnym chatbot wrocławskiego lotniska znalazł się w elitarnym gronie finalistów tegorocznej edycji. Eksperci docenili innowacyjność, funkcjonalność i przyjazność tego rozwiązania. 

 

Dobry Wzór istnieje od 1993 r. i jest pierwszą w Polsce nagrodą za najlepiej zaprojektowane produkty i usługi. Są oceniane na podstawie kryteriów wizualnych, użytkowych i ekonomicznych, a także innowacyjności, oryginalności i komfortu użytkowania. Chatbot „Port Lotniczy Wrocław", uruchomiony na początku tego roku, znalazł się w elitarnym gronie finalistów. Co o tym zdecydowało?

Eksperci konkursu Dobry Wzór 2019 IWP docenili pomysł wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania problemów podróżujących. Chatbot to doskonała koncepcja „przyjaciela podróży", który udzieli wielu informacji i zmniejszy stres związany z wyjazdem. Ma przyjazną grafikę i przydatne funkcjonalności. Brawa dla wrocławskiego lotniska za innowacyjny pomysł! – mówi Katarzyna Rzehak, dyrektor konkursu Dobry Wzór.

 

Jak działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław"? Jest przygotowany do pełnienia kilku ról, w tym wirtualnego asystenta pasażera i przewodnika po lotnisku. Wszystkie informacje, podpowiedzi i wskazówki są aktualizowane w czasie rzeczywistym i oczywiście dostępne przez urządzenia mobilne. W sumie chatbot odpowiada aż na kilkaset najczęściej zadawanych przez pasażerów pytań. Ułatwia też zaplanowanie podróży, ponieważ udostępnia wyszukiwarkę połączeń zintegrowaną z popularnym Skyscannerem. Do korzystania z chatbota wystarczy mieć na telefonie aplikację Messenger (wpisujemy: „Port Lotniczy Wrocław").

Fakt, że nasz chatbot został doceniony przez ekspertów, daje nam ogromną satysfakcję. Warto podkreślić. że otrzymuje też nadzwyczaj pozytywne opinie ze strony podróżnych. Bardzo nas cieszy, że tak dobrze wpisał się w ich oczekiwania. W planach rozwoju chatbota są już kolejne udogodnienia i funkcjonalności – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.

Chatbot, wraz z innymi finalistami konkursu, zostanie zaprezentowany na wystawie „Dobry Wzór 2019", ocenionej przez środowisko projektantów i przedsiębiorców jako najlepsza wystawa designu w Polsce. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w październiku. Dodajmy, że w 2012 r. nagrodę w konkursie Dobry Wzór zdobył Felix – wóz wrocławskiej lotniskowej straży pożarnej.

Port Lotniczy Wrocław jest pierwszym lotniskiem w Polsce korzystającym z chatbota. Takie rozwiązanie do tej pory wprowadziły tylko nieliczne lotniska w Europie.

Posted by Telewizja Opera on 03:34. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Chatbot wroclawskiego lotniska w finale prestizowego konkursu

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery