dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Ministerstwo Infrastruktury pisze: tezy zawarte w poniższym fragmencie nie znajdują uzasadnienia.

Redakcja pytała MI:

Szanowni Państwo, Z jakiego powodu p. Andrzej Adamczyk rozmijał się z faktami gdy obiecywał koniec procederu likwidacji linii kolejowych? 

Opis z zarzutami jaki otrzymała redakcja:

Andrzej Adamczyk ma problem z dotrzymywaniem obietnic złożonych nie tylko przez Beatę Szydło, ale i przez samego siebie. – Polska kolej ma się rozwijać, dlatego spółka PKP PLK nie będzie podejmowała działań prowadzących do likwidacji linii kolejowych – oznajmił w lutym 2016 r. Nieco ponad rok później rozpoczęto procedurę likwidacji linii Wolsztyn – Nowa Sól – Żagań, wskutek czego w 2018 r. linia została zdemontowana. Za rządów PiS wykonano też szereg decyzji likwidacyjnych podjętych przez poprzednie rządy i rozebrano linie Kowalewo Pomorskie – Golub-Dobrzyń – Brodnica, Świebodzin – Sulechów czy Legnica – Ścinawa. Wcale nie przeszkodziło to Adamczykowi powiedzieć: – Nasi poprzednicy likwidowali szlaki kolejowe, zwijali je. My kolej rozwijamy. Słowa te padły w październiku 2018 r., gdy minister ogłaszał program Kolej Plus, mający na celu rewitalizację linii kolejowych do miast, które zostały pozbawione połączeń. Samo stworzenie uchwały ustanawiającej program zajęło resortowi Adamczyka ponad rok – rada ministrów przyjęła ją dopiero w grudniu 2019 r.

Prosze o odniesienie się do zarzutów
Pozdrawiam
Adam Fularz

Odpowiedzi MI

Szanowny Panie Redaktorze,

 

tezy zawarte w poniższym fragmencie nie znajdują uzasadnienia.

 

 

Z poważaniem

Szymon Huptyś

Rzecznik prasowy

Ministerstwo Infrastruktury

Tel. 22 630 11 22

Posted by Telewizja Opera on 22:22. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Ministerstwo Infrastruktury pisze: tezy zawarte w poniższym fragmencie nie znajdują uzasadnienia.

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery