dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Wniosek Gazety Zielonogórskiej do MI o połączenia tr., zbiorowego do Niemiec

DO MI

Szanowni Państwo,
Z uwagi na zanik turystyki z Niemiec do Polski oraz radykalnie, drastycznie i skandalicznie małą liczbę połączeń transportu zbiorowego z Niemiec do Polski, zwracam się z prośbą. 

Po stronie Niemiec pociągi kursują co 30 lub co 60 minut do miast nadgranicznych. Z FFO do Berlina koleją dojedziemy co około 20 minut w szczycie i co 30 minut poza szczytem. Połączenia w stronę Polski- są niestety dowodem dalszego pogłębienia się kryzysu gospodarczego po stronie Polski. Z Frankfurtu do Słubic koleją regionalną dojedziemy tylko 3 razy dziennie. Linię z Guben do Polski zamknięto wiele lat temu.

W imieniu redakcji Gazety Zielonogórskiej i redakcji portalu Ziemia Gorzowska zwracam się z uprzejmą prośbą o:

- rozważenie przedłużenia wszystkich pociągów pospiesznych/ TLK/ Intercity do dworców po stronie niemieckiej, tj. Guben, Frankfurt(Oder)
- proponuję by składy rozłączano w Zielonej Górze, a następnie by jeden- dwa wagony odłączano i podpinano do lokomotywy spalinowej, która pokonywałaby dystans ok. 50 km na trasie Ziel. Góra- Guben (proponowane postoje: Gubin, Wałowice, Wężyska, Krosno, Nietków) lub Ziel. Góra - Frankfurt(Oder) z postojami w Rzepinie, Słubicach etc.

-rozważenie przedłużenia kursów pociągów TLK do Gorzowa/ Kostrzyna- do stacji Berlin Lichtenberg. Pojedyncze wagony kontynuowałyby podróż linią "Ostbahn" do Berlina.

Pozdrawiam,
Adam Fularz
redakcja Gazety Zielonogórskiej i redakcja portalu Ziemia Gorzowska

Dolina Zielona 24a
65-154 Ziel. Góra

Posted by Telewizja Opera on 02:16. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Wniosek Gazety Zielonogórskiej do MI o połączenia tr., zbiorowego do Niemiec

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery