dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Treść public relations: Lotnisko Zielona Góra – Babimost podsumowało 2019 rok


Od: Biuro Public Relations
Date: czw., 16 sty 2020 o 13:57
Subject: RE: Lotnisko Zielona Góra – Babimost podsumowało 2019 rok
To: Adam Fularz


Lotnisko Zielona Góra – Babimost podsumowało 2019 rok

 

Dla lotniska Zielona Góra – Babimost, zarządzanego przez Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze" (PPL), ubiegły 2019 rok okazał się rekordowym. Port lotniczy zanotował wyraźny wzrost liczby obsłużonych pasażerów, jak również wykonanych operacji lotniczych.

 

W grudniu ubiegłego roku z usług lotniska Zielona Góra – Babimost skorzystało 3074 pasażerów. To więcej o 1687 osób (wzrost o 121,6 proc.) w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Łączna liczba operacji lotniczych w grudniu 2019 roku wyniosła dokładnie 151 (wzrost o 83 operacje czyli o 122 proc) .

 

Tak dobre miesięczne wyniki przełożyły się na rekordowy rok portu w Zielonej Górze. W okresie styczeń-grudzień 2019 lotnisko Zielona Góra – Babimost obsłużyło 33783 pasażerów. To więcej aż o 11 849 osób (wzrost o 85.1 proc.) niż w analogicznym okresie 2018 roku. W 2019 roku zrealizowano łącznie 1778 startów i lądowań – więcej o 483 operacje lotnicze.

 

Dynamika wzrostu ruchu pasażerskiego na zielonogórskim lotnisku nie jest już zjawiskiem sezonowym. Wyraźna tendencja widoczna jest w ujęciu rocznym i ewidentnie świadczy o coraz silniejszej pozycji najmniejszego lotniska w Polsce. W sezonie lato 2019, po raz pierwszy uruchomiono dla tej lokalizacji połączenia czarterowe linią Onur Air do Turcji, które cieszyły się bardzo dużym powodzeniem wśród mieszkańców regionu.

 

Niewątpliwie, na tak dobre wyniki lotniska miała także wpływ wyraźna zmiana w siatce połączeń rejsowych, które zostały dopasowane do preferencji klientów podróżujących na trasie Zielona Góra - Warszawa oraz kontynuujących podróż z lotniska Chopina w Warszawie. Od czerwca 2019 roku PLL LOT zdecydowały o podwojeniu rejsów na trasie Zielona Góra – Warszawa. Połączenia są realizowane rano i wieczorem w każdy poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek. Z kolei w środę i niedzielę oferowany jest jeden rejs dziennie.


--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 04:24. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Treść public relations: Lotnisko Zielona Góra – Babimost podsumowało 2019 rok

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery