dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

dot. stacji Warszawa Zachodnia- uzupełnienie

Do MI 

Dodam jeszcze że dojście na peron 8 kosztowało mnie 50 złotych - chcąc zdążyć na pociąg chciałem przejść pod barierą zapory pieszej która rzadko się podnosi i zwykle piesi przechodzą pod spodem by wejść na peron odjazdu.  Niestety akurat nie zauważyłem że wyłapywano przechodniów i w tamtej chwili nikt nie przechodził bo wlepiano mandaty.  Sami ci co je wystawiali mieli opinię że dojście na peron na najruchliwszym dworcu kolejowym kraju jest źle rozwiązane. 
Później jednak znów musiałem przebiec drugi raz pod zaporą pieszą bo byłem 4 minuty przed odjazdem i znowu nie mogłem uwierzyć własnym oczom że nie mam możliwości dojścia na peron odjazdu nr 8 bo znowu zapory opuszczono.
Pozdrawiam
Adam Fularz
Redakcja Polish News Agency


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Posted by Telewizja Opera on 02:24. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for dot. stacji Warszawa Zachodnia- uzupełnienie

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery