| | | LOT WZMACNIA SIEĆ SPRZEDAŻY NA NOWYCH RYNKACH | |
| | Warszawa, 22 stycznia 2019 – Agenci GSA (General Sales Agent) będą prowadzić sprzedaż biletów LOT-u na zupełnie nowych, nieobsługiwanych bezpośrednimi połączeniami lotniczymi LOT-u rynkach m.in. na Filipinach, Tajwanie, Sri Lance, w Tajlandii, Malezji, Indonezji, Wietnamie, Australii i Nowej Zelandii. Udostępnienie sprzedaży biletów na tych rynkach wzmocni ruch tranzytowy na regularnych połączeniach LOT-u i jednocześnie buduje rozpoznawalność polskiego przewoźnika na całym świecie.
LOT wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno w obsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam gdzie jak dotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Od teraz dedykowani agenci GSA (General Sales Agent) sprzedają bilety na połączenie LOT-u np. przez Singapur w krajach takich jak Malezja, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia (w tym w Melbourne, Sydney, Perth i Wellington), na Filipinach, a także w Tajlandii, Wietnamie. LOT stara się widzieć szeroką perspektywę sprzedażową i tak np. z Australii przez Singapur do Europy polski przewoźnik pragnie zachęcić m.in. liczną australijską Polonię zamieszkującą kontynent, a w Malezji czy na Filipinach nacisk kładzie na ruch marynarski czy pielgrzymów licznie odwiedzających Kraków.
Dystrybucja biletów LOT-u jest możliwa teraz również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w zupełnie nowych regionach, takich jak Islandia, Kosowo, Arabia Saudyjska, Mongolia, Afryka Południowa, Hong Kong, Jordania, Serbia, Kenia, Senegal czy Kuwejt. BSP zrzesza licencjonowanych agentów sprzedaży IATA i przewoźników lotniczych na całym świecie w 180 regionach. Liczba autoryzowanych agentów IATA sprzedających bilety LOT-u na dedykowanych rynkach oscyluje między kilkadziesiąt do nawet kilkunastu tysięcy.
Docelowo przewoźnik planuje rozwój struktur sprzedaży także w Ameryce Południowej m.in. w Panamie, Meksyku i Kolumbii, który pozwoli budować ruch transferowy do i z portu w Miami, do którego LOT poleci już 1 czerwca br.
„Nawet jeżeli samodzielnie nie obsługujemy wielu połączeń, to dzięki stale rozwijanej siatce jesteśmy w stanie zaproponować pasażerom z najbardziej oddalonych zakątków świata korzystną ofertę podróży do Polski, CEE i Europy Zachodniej, w której chociaż część przelotów będzie odbywała się na pokładach samolotów LOT-u. Nie bez powodu zdecydowaliśmy się na uruchomienie połączeń do Singapuru czy Miami, które pełnią rolę największych portów tranzytowych w regionie. Dzięki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamy ruch tranzytowy przez hub w Warszawie, i budujemy rozpoznawalność marki LOT, co w przyszłości ułatwi nam dalszy rozwój połączeń na świecie" – mówi Anna Staszewska, dyrektor biura sprzedaży LOT-u.
Warszawą Sprzedaż na rynkach offline przez porty takie jak Singapur, Tokio, Seul, Pekin czy Miami możliwe są dzięki współpracy z liniami partnerskimi LOT. Mowa tu o umowach typu code-share czy SPA (Straight Prorate Agreement) z wieloma przewoźnikami na całym świecie (np. JetStar, Singapore Airlines, Quantas, Air India czy ANA), co dla pasażerów z Polski i Europy i jednocześnie dla pasażerów przylatujących na nasz kontynent oznacza możliwość podróży w ramach jednej rezerwacji i jednego biletu lotniczego.
Wzmocnienie sprzedaży z kilkunastu nowych rynków na świecie wpisuje się w strategię rentownego wzrostu, jaką LOT wdraża w życie od początku 2016 r. a większość z jej założeń została zrealizowana przed czasem. LOT stale rozwija swoją flotę. W grudniu ub. roku przewoźnik odebrał kolejne nowe samoloty: Boeinga 737 MAX 8 i cztery Embraery 190 (przewoźnik ma już w swojej flocie 34 Embraery czterech typów). Na ten rok zaplanowane są dostawy kolejnych dziewięciu B737 MAX, których liczba do końca tego roku wzrośnie do 14. Do końca tego roku do floty zostaną włączone cztery kolejne samoloty B787 Dreamliner, dzięki czemu ich liczba we flocie LOT-u zwiększy się do 15.
LOT w ub. roku przewoźnik przewiózł rekordową liczbę ponad 8,8 mln pasażerów, czyli o 2 mln więcej niż rok wcześniej. W tym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln przewiezionych osób. LOT używa dziś na co dzień 80 nowoczesnych samolotów. Przewoźnik ma w swojej rozkładowej ofercie ponad 100 rozkładowych połączeń na trzech kontynentach.
Bilety na połączenia LOT-u w kilkunastu nowych krajach na świecie dostępne w sprzedaży między innymi na stronie lot.com, w LOT Contact Center, biurach LOT Travel i u agentów.
| |
| | (...) |
|
| | FOLLOW US! | |
| | | | | Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Nową Europę ze światem. Dla prawie 7 mln pasażerów rocznie zapewnia najkrótszą i najbardziej komfortową podróż w ramach ponad 100 połączeń na świecie. Jako jedyny przewoźnik w regionie oferuje bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej i Singapurze. LOT konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym pozycję lotniczego lidera Europy Środkowo-Wschodniej. Jako jedyny przewoźnik wszystkie połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, najnowocześniejszymi szerokokadłubowymi samolotami świata. LOT to przede wszystkim pełni pasji i pozytywnej energii eksperci: wśród nich należący do czołówki światowego lotnictwa piloci, często mistrzowie w różnych dziedzinach sportów lotniczych. LOT jest dziś wśród linii lotniczych na świecie jednym z przewoźników z największym doświadczeniem, w 2019 r. obchodzi 90. rocznicę powstania. LOT jest także najbardziej międzynarodową polską marką. O jej znaczeniu świadczą liczne nagrody przyznawane przez organizacje branżowe i media, a przede wszystkim rosnąca z każdym rokiem popularność wśród pasażerów. Więcej najbardziej aktualnych informacji dla mediów znaleźć można ( ...) | | |
|
|