dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Komunikat przewoźnika Polonus Partner

Redakcja otrzymała--
Od: Maciej Molicki - Polonus <marketing na pkspolonus.pl>
Data: piątek, 11 stycznia 2019
Temat: [wydawnictwo:20589] 20 000 biletów o 30% taniej! Gorące rozpoczęcie ferii zimowych z Polonus Partner!
Do: wydawnictwo na wieczorna.pl


Mail nieczytelny? Zobacz w przeglądarce.
Pobierz obrazki
20 000 biletów o 30% taniej!
Gorące rozpoczęcie ferii zimowych z Polonus Partner!
Pobierz obrazki
Polonus Partner, koalicja największych polskich przewoźników autokarowych, przedstawia pierwszą w tym roku promocję, w której ceny biletów w wybrane dni tygodnia zostały obniżone aż o 30%! Z promocji mogą skorzystać wszyscy klienci Polonus Partner, którzy w okresie od 14 do 24 stycznia zakupią bilety na www.PolonusPartner.pl i w tym samym czasie odbędą podróż. W ramach przygotowanej akcji z okazji rozpoczęcia ferii zimowych pasażerowie otrzymują do dyspozycji ponad 20 000 biletów w promocyjnych cenach. Przypominamy, że ceny na stronie PolonusPartner.pl są najniższe i najbardziej atrakcyjne!

Połowa stycznia to początek wyczekiwanych przez uczniów, ale także ich rodziców ferii zimowych. Zasłużoną przerwę w nauce można wykorzystać na zimowy wypoczynek, który będzie idealną okazją do nabrania energii na nadchodzące miesiące. A w niezapomnianą rodzinną podróż pasażerowie wyruszają komfortowymi autokarami przewoźników zrzeszonych w Polonus Partner!

Do promocji Polonus Partner przystąpili przewoźnicy z całej Polski - Polonus, Żak Express, Neobus, AlbatrosBus, Contbus, Garden Express i PKS Elbląg, którzy przygotowali dla swoich pasażerów ponad 20 000 biletów w cenach obniżonych o 30%. Promocja dostępna jest na wybranych kursach i obowiązuje w wybrane dni, dlatego warto się pospieszyć, ponieważ liczba promocyjnych biletów jest ograniczona.

Jednocześnie, na kursach Polonus Partner honorowane są stałe zniżki: 50% dla dzieci w wieku 0-13 lat, zniżka w wysokości 20% dla uczniów i studentów do 26 roku życia oraz dla emerytów.
 
(..)
 
Więcej informacji:
(..)
(..)
Znajdziesz nas też na:
    
Mail został wysłany przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "POLONUS" w Warszawie spółka akcyjna PL 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 144, NIP: 525-000-01-27, REGON: 00061716
(..)
Pobierz obrazki

--
Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD




--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 13:53. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Komunikat przewoźnika Polonus Partner

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery