Wniosek do UMWŁ- propozycje połączeń kolei regio po linii CMK w woj. łódzkim
TERGV- opis idei systemu transportu
- Lille Europe - Dunkierka (30 min): pierwsza połowa podróży odbywa się na LGV Nord do rozjazdu w pobliżu Hazebrouck, po którym pociąg jedzie z mniejszą prędkością na konwencjonalnej linii do Dunkierki.
- Lille Europa - Calais Fréthun (30 min.) - Calais-Ville (35 min): Na północnym krańcu LGV Nord w Calais-Fréthun pociąg kontynuuje w kierunku stacji Calais-Ville. Na tej linii jeździ bardzo mało pociągów.
- Lille Europa - Calais Fréthun (30 min.) - Boulogne-Ville (55 min) - Étaples-Le Touquet - Gare de Rang-du-Fliers: Do roku 2010 linia kończyła się w Boulogne. [1] Ta linia biegnie teraz do Rang-du-Fliers-Verton. Na północnym krańcu LGV Nord w Calais-Fréthun, pociąg kontynuuje konwencjonalną linią z mniejszą prędkością w kierunku Boulogne, Étaples i Rang. Pasażerowie jadący do Calais-Ville mogą również skorzystać z tej linii, transfer z Calais-Fréthun do Calais-Ville za pomocą regularnych pociągów TER lub autobusów dostępnych w ciągu 30 minut od odjazdu / przyjazdu każdego pociągu. Niektóre pociągi raczej mają swój koniec w Boulogne lub Étaples.
- Kielce- Włoszczowa Północ- Przedbórz/Olszamowice (budowa peronu na istniejącej stacji)- Opoczno Płd.- Łódź
- Kraków- Włoszczowa Północ- Przedbórz/Olszamowice (budowa peronu na istniejącej stacji)- Opoczno Płd.- Łódź
- Katowice- Włoszczowa Północ- Przedbórz/Olszamowice (budowa peronu na istniejącej stacji)- Opoczno Płd.- Idzikowice- Brzustów- Tomaszów Maz.- Łódź Fabryczna
- Katowice- Włoszczowa Północ- Przedbórz/Olszamowice (budowa peronu na istniejącej stacji)- Opoczno Płd.- Mszczonów zmiana kierunku- Skierniewice- Łowicz - Kutno
- Kraków- Włoszczowa Północ- Przedbórz/Olszamowice (budowa peronu na istniejącej stacji)- Opoczno Płd.- Mszczonów zmiana kierunku- Skierniewice- Łowicz - Kutno
- Kalisz- Sieradz- Łódź- Tomaszów Maz.- Przedbórz/Olszamowice - Kraków linią CMK
Stacja Przedbórz/Olszamowice
Nowa stacja pasażerska powstałaby poprzez budowę peronu na stacji towarowej oraz uruchomienie autobusu w cenie biletu- do centrum Przedborza. W wielu krajach na liniach kolei szybkich budowane są przystanki kolejowe. Pytałem, jakie jest stanowisko PKP PLK w sprawie budowy peronu pasażerskiego na stacji w Olszamowicach k. Przedborza? Znajdują się tam tory kolejowe które możnaby wysposażyć- wzorem stacji Włoszczowa Północ- w peron pasażerski. Pytałem: czy powstanie stacja pasażerska Przedbórz/Olszamowice na linii CMK?
Odpwiedzi PKP PLK
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nie planują budowy stacji pasażerskiej w Olszamowicach.
Z poważaniem,
zespół prasowy
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
E adam.fularz@wieczorna.pl
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.