Warszawa- informacja prasowa dot. zakończenia sprzedaży biletów komunikacji miejskich przez kierowców i motorniczych
Prowadzący przestaną sprzedawać bilety
Komunikat prasowy
Zmiany w dystrybucji biletów. Od 1 stycznia już nie będzie można kupić biletu u kierowców i motorniczych.
Ta decyzja jest podyktowana przede wszystkim względami bezpieczeństwa. Głównym zadaniem kierowców i motorniczych jest bowiem spokojne, bezpieczne i punktualne przewiezienie pasażerów. Osoby prowadzące pojazdy powinny skupić swoją uwagę na ruchu ulicznym, a nie dekoncentrować podczas sprzedaży biletów. W stolicy oferujemy pasażerom wiele innych, wygodnych i łatwo dostępnych kanałów sprzedaży – mówi Wiesław Witek, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego.
Sprzedaż biletów przez prowadzących pojazdy to tylko pomocniczy kanał dystrybucji – stanowiący zaledwie 1,5% ogółu sprzedaży biletów. Zgodnie z postanowieniami Regulaminu przewozu zakup biletu
w pojazdach podlega ograniczeniom – pasażer może nabyć bilet jedynie za odliczoną kwotę, podczas postoju pojazdu na przystanku, a jeśli opóźnienie wynosi więcej niż trzy minuty w stosunku do rozkładu jazdy, prowadzący pojazd może odmówić sprzedaży biletu.
Od 1 stycznia 2018 roku poprawi się także osobiste bezpieczeństwo kierowców i motorniczych, którzy nie będą już musieli przewozić biletów ani pieniędzy.
Pasażerowie warszawskiego transportu publicznego będą mogli korzystać z bardzo rozbudowanej sieci sprzedaży.
Bilety będzie można nabyć:
* w Punktach Obsługi Pasażerów,
* wybranych i oznakowanych punktach sprzedaży (kioski, saloniki prasowe),
* biletomatach stacjonarnych (blisko 720),
* biletomatach mobilnych (około 1900),
* przez Internet,
* przez telefon komórkowy.
Zarząd Transportu Miejskiego przeprowadzi kampanię informacyjną
o wprowadzanych zmianach. Planowane jest wywieszenie plakatów
w pojazdach komunikacji miejskiej oraz na terenie poszczególnych dzielnic.
Pojawią się również wiadomości w mediach społecznościowych,
a w serwisie Youtube umieszczony zostanie spot informacyjny, który będzie emitowany również w pojazdach komunikacji miejskiej.
Szczegółowe informacje dotyczące sieci sprzedaży można znaleźć
na stronie www.ztm.waw.pl w zakładce „o sieci sprzedaży".
wg ZTM
--
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Zmiany w dystrybucji biletów. Od 1 stycznia już nie będzie można kupić biletu u kierowców i motorniczych.
Ta decyzja jest podyktowana przede wszystkim względami bezpieczeństwa. Głównym zadaniem kierowców i motorniczych jest bowiem spokojne, bezpieczne i punktualne przewiezienie pasażerów. Osoby prowadzące pojazdy powinny skupić swoją uwagę na ruchu ulicznym, a nie dekoncentrować podczas sprzedaży biletów. W stolicy oferujemy pasażerom wiele innych, wygodnych i łatwo dostępnych kanałów sprzedaży – mówi Wiesław Witek, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego.
Sprzedaż biletów przez prowadzących pojazdy to tylko pomocniczy kanał dystrybucji – stanowiący zaledwie 1,5% ogółu sprzedaży biletów. Zgodnie z postanowieniami Regulaminu przewozu zakup biletu
w pojazdach podlega ograniczeniom – pasażer może nabyć bilet jedynie za odliczoną kwotę, podczas postoju pojazdu na przystanku, a jeśli opóźnienie wynosi więcej niż trzy minuty w stosunku do rozkładu jazdy, prowadzący pojazd może odmówić sprzedaży biletu.
Od 1 stycznia 2018 roku poprawi się także osobiste bezpieczeństwo kierowców i motorniczych, którzy nie będą już musieli przewozić biletów ani pieniędzy.
Pasażerowie warszawskiego transportu publicznego będą mogli korzystać z bardzo rozbudowanej sieci sprzedaży.
Bilety będzie można nabyć:
* w Punktach Obsługi Pasażerów,
* wybranych i oznakowanych punktach sprzedaży (kioski, saloniki prasowe),
* biletomatach stacjonarnych (blisko 720),
* biletomatach mobilnych (około 1900),
* przez Internet,
* przez telefon komórkowy.
Zarząd Transportu Miejskiego przeprowadzi kampanię informacyjną
o wprowadzanych zmianach. Planowane jest wywieszenie plakatów
w pojazdach komunikacji miejskiej oraz na terenie poszczególnych dzielnic.
Pojawią się również wiadomości w mediach społecznościowych,
a w serwisie Youtube umieszczony zostanie spot informacyjny, który będzie emitowany również w pojazdach komunikacji miejskiej.
Szczegółowe informacje dotyczące sieci sprzedaży można znaleźć
na stronie www.ztm.waw.pl w zakładce „o sieci sprzedaży".
wg ZTM
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Posted by Telewizja Opera
on 06:55.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0