Ruch na największych dworcach kolejowych w Polsce
Dane o ruchu na największych stacjach kolei w roku 2017 wg UTK
Miasto (malejąco) | Liczba odprawionych pasażerów w 2017 r. |
Warszawa | 127 600 000 |
Gdańsk | 35 300 000 |
Poznań | 24 800 000 |
Gdynia | 22 900 000 |
Wrocław | 20 900 000 |
Kraków | 19 700 000 |
Katowice | 12 300 000 |
Sopot | 9 700 000 |
Łódź | 7 600 000 |
Wejherowo | 6 800 000 |
Grodzisk Mazowiecki | 5 500 000 |
Szczecin | 5 400 000 |
Pruszków | 5 200 000 |
Bydgoszcz | 4 600 000 |
Rumia | 4 200 000 |
Częstochowa | 4 100 000 |
Opole | 3 800 000 |
Otwock | 3 800 000 |
Skierniewice | 3 700 000 |
Gliwice | 3 700 000 |
Toruń | 3 400 000 |
Żyrardów | 3 200 000 |
Olsztyn | 3 100 000 |
Rzeszów | 2 500 000 |
Tarnów | 2 400 000 |
Legnica | 2 400 000 |
Białystok | 2 300 000 |
Lublin | 2 100 000 |
Wieliczka | 1 800 000 |
Gniezno | 1 800 000 |
Kielce | 1 700 000 |
Stargard Szczeciński | 1 700 000 |
Leszno | 1 600 000 |
Zawiercie | 1 500 000 |
Bielsko-Biała | 1 500 000 |
Zielona Góra | 1 400 000 |
Przemyśl | 1 400 000 |
Dęblin | 1 300 000 |
Brzeg | 1 200 000 |
Łowicz | 1 200 000 |
Świnoujście | 1 200 000 |
Koszalin | 1 100 000 |
Kutno | 1 000 000 |
Iława | 1 000 000 |
Łuków | 1 000 000 |
Bochnia | 1 000 000 |
Elbląg | 1 000 000 |
wg UTK.gov.pl
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Posted by Telewizja Opera
on 04:45.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0