UM Białystok odpowioada na pytanie o techniczne możliwości lotniska Krywlany
Pytanie redakcji
Czy UM zna techniczne wymogi obsługi lotów biznesowych? Wymagane są pomieszczenia pełniące rolę terminala przylotów i odlotów. Czy UM planuje aby w tym celu zaadaptować jakieś istniejące obiekty i pomieszczenia? Będzie to maksymalnie ok. 30 osób w odlocie wg moich obserwacji. Czy terminal będzie miał miejsce na oczekiwanie na lot i toaletę? Jak zorganizowana będzie kontrola i odprawa pasażerów lotów biznesowych?
Odpowiedzi:
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
(..)
dotyczy: pytania z dnia 10 grudnia 2018 r. odnośnie technicznych możliwości lotniska
Szanowny Panie,
W odpowiedzi informujemy, że podejmowanie decyzji odnośnie proponowanych zagadnień dotyczących rozwoju lotniska w przyszłości na obecnym etapie przedsięwzięcia - przed zakończeniem procesu procedur certyfikacyjnych jest działaniem przedwczesnym.
Zwracamy uwagę na fakt, że wymogi dotyczące przyszłego funkcjonowania będą wynikały m.in. z wydanych decyzji ULC oraz regulacji PAŻP. Zastosowania indywidualnych rozwiązań i szczegółowe parametry infrastruktury lotniskowej i okołolotniskowej określi program rozwoju lotniska, za które będzie odpowiedzialny zarządzający lotniskiem.
Departament Strategii i Rozwoju
Urząd Miejski w Białymstoku
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
E adam.fularz@wieczorna.pl
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.