petycja: Czy wróci połączenie kolejowe Lublin- Międzyrzecz Podl.?
Do
UMWL
UMWL
petycja: Czy wróci połączenie kolejowe Lublin- Międzyrzecz Podl.?
Proponujemy odtworzenie bezpośrednich połączeń kolejowych Lublin- Międzyrzecz Podl.
Podróżowałem wielokrotnie pociągami regio w woj. lubelskim. Proponuję dokonanie testowego wprowadzenia nowego połączenia z Międzyrzecza Podl. do Lublina- na istniejącej trasie spalinowej Lublin- Łuków.
Oglądając mapy potoków pasażerskich zauważyłem że północnowschodnia część województwa w ogóle nie ma nawet skrawka oferty kolei regionalnej w kierunku Lublina i Lubartowa czy Parczewa, są tylko polączenia z Międzyrzecza Podl. do Łukowa. Niestety, w tym regionie transport autobusowy zamarł, zanikł.
Myślę że powinna istnieć jakaś możl. techniczna organizacji połączeń regio z Międzyrzecza Podl. do Lublina. Proponuję wprowadzenie linii spalinowej kolei regionalnej - w formie połączenia typu "Sprinter" lub 'Regioekspres" z Terespola lub Międzyrzecza Podl. do Lublina- ze zmianą kierunku. Polączenie pomijałoby mniejsze przystanki by zaoferować konkurencyjny czas przejazdu. Osiągniętoby czas przejazdu konkurencyjny z samochodem osobowym na tej trasie.
Oto przykładowy rozkład jazdy:
Miedzyrzecz Podlaski- odjazdy 5:30, 7:30, 9:30, 11:30, 13:30, 15:30, 17:30, 19:30
Lublin - przyjazd 7:10 , 9:10 , 11:10 , 13:10 , 15:10 , 17:10 , 19:10 , 21:10
Przykładowy rozkład:
Miedzyrzecz Podl. 10:30
Łuków 10:54 (wraz z czasem zmiany kier. jazdy)
Radzyń Podlaski 11:09
Parczew Kolejowa 11:27
Lubartów Lipowa 11:49
Lublin Północny 12:08
Lublin 12:10
Z szacunkiem,
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Posted by Telewizja Opera
on 04:41.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0