dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Kolej Aglomeracyjna- Petycja do radnych gminy miasta Chełm

Kolej Aglomeracyjna
Petycja do radnych gminy miasta Chełm

Trasa proponowanego połączenia:
  1. Krasnystaw
  2. Chełm
  3. Ruda- Opalin
  4. Wola Uhruska

Drodzy Państwo,

Jako ekonomista transportu proponuję wprowadzenie w aglomeracji miasta Chełma- kolei aglomeracyjnej. Są to często kursujące połączenia kolejowe łączące miejscowości jednej aglomeracji. Uznaje się że dopiero transport zbiorowy pozwala stworzyć aglomerację a transport drogowy- zwykle już obecnie istnieje.

Jako że część trasy nie jest zelektryfikowana, proponuję użycie taboru spalinowego- szynobusu. Kursowałby on wahadłowo na przykład co 40 minut w ciągu dnia między miejscowościami na trasie. 

Proponowana pierwsza z tras
Proponuję relację która pomija większość przystanków między Chełmem a Krasnystawem aby nadrobić szybką prędkością niekorzystny przebieg linii kolei: 
  • Krasnystaw
  • Rejowiec Fabr.
  • Chełm Miasto
  • Chełm
  • Karolinówka
  • Ruda- Opalin
  • Wola Uhruska
  • kilka kursów dziennie przedłużonoby do Orchówka przez Sobibór. 

  • Wnoszę petycję o dodanie kolei aglomeracyjnej do miejskiej strategii jak i do dokumentów strategicznych, wnoszę o dodanie dodatkowego przystanku Chełm Osiedle Majdan przy ul. Złotej w planach, zarezerwowanie miejsca na przystanek 
    Chełm Osiedle Majdan, o wnioskowanie do UMWL o uwzględnienie dodania kursów kolei regionalnej do Woli Uhruskiej etc.

    Proponowana trasa do Dorohuska:
    • Rejowiec Fabryczny
    • Zawadówka
    • Chełm os, Majdan
    • Chełm Miasto
    • Chełm Dworzec
    • Chełm Cementownia
    • Brzeżno
    • Wólka Okopska
    • Dorohusk

    Chcę przeciwdziałać likwidacji sieci kolejowej w regionie. Pociągi osobowe mogą już nigdy nie dotrzeć do takich miejscowości jak Wola Uhruska czy Dorohusk. Chcieliśmy tutaj przywrócić ruch pasażerski. 

    Etap II
    Proponuję nieśmiało odbudowę bocznicy do Horodyszcza oraz łącznika do śródmieścia miasta Chełm- jest to możliwe pod warunkiem przygotowania i zarezerwowania gruntów na ten cel. Zwiększy to znacząco rentowność inwestycji. Sądzę że możliwe jest przedłużenie pociągów z Lublina-  aż do nowopowstałego przystanku Chełm ul. Lotnicza, bliżej zabudowań we wschodniej części miasta, jeśli taki przystanek powstanie. Sądzę, że niekorzystny przebieg linii kolei można zmodyfikować, tak by kolej pas. poprawnie obsługiwała śródmieście miasta Chełm i jego wschodnią część, poprzez odbudowę bocznicy kolejowej i jej wykorzystanie w ruchu podmiejskim.

    Wniosek
    Wnoszę aby UM Chełm wystąpił o dodanie do programu rządowego odbudowy kolei do miast- o nazwie Kolej Plus- plan odbudowy bocznicy do Horodyszcza i do ul. Lotniczej w Chełmie. Wnoszę aby porozumiał się z UMWL w sprawie montażu finansowego dla wprowadzenia pierwszej z proponowanych relacji kolei podmiejskiej, która ma stworzyć aglomerację wokół miasta Chełm. 

    Z wyrazami szacunku,
    --

    __________________________________________________________________________

     

    Merkuriusz  Polski

     

    Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



    Adam Fularz, manager Radiotelewizji

    Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

    Wydawnictwo Merkuriusz Polski
    "Wieczorna.pl" sp. z o.o.
    T +48604443623
    F +442035142037
    E adam.fularz@wieczorna.pl
    Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
    KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

    POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
    AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

    Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

    Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

    Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

    Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

    Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

    Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

    Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

    W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

    Posted by Telewizja Opera on 12:58. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

    0 komentarze for Kolej Aglomeracyjna- Petycja do radnych gminy miasta Chełm

    Prześlij komentarz

    Recent Entries

    Recent Comments

    Photo Gallery