| System sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online podsumowuje 2019 rok!
|
|
---|
| |
---|
|
---|
| Innowacyjny system sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online w 2019 roku wygenerował ponad 2 500 000 biletów. Na stronie DworzecOnline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku. Pasażerowie mają do dyspozycji ofertę aż 300 polskich i zagranicznych przewoźników, którzy udostępniają swoje bilety w ramach 1 350 kursów dziennie. To wzrost o 20% w stosunku do ubiegłego roku. W ofercie Dworca Online znajduje się ponad 1 900 miast. Dodatkowo sprzedaż w aplikacjach mobilnych wzrosła aż o 90%! Tym samym Dworzec Online umocnił swoją pozycję kluczowego dostawcy rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej. Kolejny rok z rzędu z satysfakcją informuję o rosnącej popularności naszego systemu i platformy integrującej polskich i zagranicznych przewoźników dworzeconline.pl. W minionym roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 11% i poszerzyliśmy naszą ofertę aż o 50 nowych przewoźników. W sumie możemy zaoferować bogatą siatkę połączeń ponad 300 firm transportowych docierającą do ponad 1900 miast. Stajemy się czołowym dostawcą rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonusa, narodowego przewoźnika autokarowego i właściciela systemu Dworzec Online. W 2019 roku system Dworzec Online we wszystkich zintegrowanych z nim kanałach sprzedaży posłużył do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów autokarowych. Na stronie dworzeconline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku, natomiast strona zdo.pl zwiększyła swoją sprzedaż aż o 200%. Bogata oferta Dworzec Online zintegrowana jest z aplikacjami mobilnymi SkyCash oraz MPay. Cieszą się one rosnącą popularnością wśród amatorów podróży autokarowych. W minionym roku sprzedaż w tych kanałach wzrosła o 90%. Oprócz internetowego i mobilnego zakupu biletu pasażerowie równie chętnie wybierają tradycyjne sposoby nabycia biletów na planowane podróże. Współpracujące z Dworzec Online liczne punkty agencyjne odnotowały w zeszłym roku 15% wzrost sprzedaży. Z oprogramowania stworzonego przez Spółkę Polonus S.A. korzysta obecnie 300 przewoźników, to o 20% więcej niż rok wcześniej. Ich oferta obejmuje ponad 1350 kursów, które zatrzymują się w ponad 1900 miastach. Tak bogata siatka połączeń gwarantuje, że każdy podróżny będzie mógł z powodzeniem zaplanować swoją podróż. Pod koniec 2019 roku została udostępniona dla podróżnych nowa funkcjonalność. Od teraz do swojego indywidualnego konta na platformie dworzeconline.pl można zalogować się za pomocą Facebooka lub Google. Zwiększa to wygodę i szybkość zakupów, jednocześnie nie wpływając negatywnie na bezpieczeństwo całego procesu. Dworzec Online to nowoczesna platforma sprzedaży biletów autobusowych oraz zaplecze techniczne w postaci oprogramowania do zarządzania swoją całą ofertą przewozową oraz dworcową. Przejrzysty, intuicyjny system pozwala każdemu przewoźnikowi optymalnie planować oraz rozwijać swoją ofertę przewozową. Łatwość w zarządzaniu ofertą, sprzedażą, promocjami, rabatami, akcjami marketingowymi. Dworzec Online to również system dworcowy do zarządzania kursami, pracami kasjerów oraz aplikacja kasowa do sprzedaży biletów na dworcu. Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl. |
|
---|
| |
---|
|
---|
| | | Piotr Pogonowski - Dyrektor Zarządzający Polonus tel. (..)
|
|
---|
| |
---|
|
---|
| Polonus jest narodowym przewoźnikiem autokarowym świadczącym usługi przewozu osób w regularnej komunikacji lokalnej, dalekobieżnej i międzynarodowej. Strategiczny polski przewoźnik, będący spółką Skarbu Państwa obsługuje blisko 40 linii, łącząc główne ośrodki miejskie i turystyczne z Warszawą. Z usług Polonusa, realizowanych w oparciu o bazy transportowe w Warszawie, Nowym Dworze Mazowieckim i Piasecznie korzysta ponad 4,75 mln pasażerów rocznie. Jednocześnie Polonus jest operatorem Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia – jednego z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce, który obsługuje ponad 3,3 mln pasażerów rocznie. Spółka posiada własny system zarządzania dworcem oraz platformę sprzedaży biletów DworzecOnline.pl oraz zdo.pl. Polonus jest laureatem konkursu „Bezpieczny Pasażer" przyznawanemu na najwyższe standardy bezpieczeństwa w przewozie pasażerów. Oferta wiodącego polskiego przewoźnika skierowana jest do osób, które chcą podróżować komfortowo, bezpiecznie i w atrakcyjnych cenach. Na kursach Polonusa obowiązuje ulga handlowa w wysokości 50% dla dzieci do 13. roku życia, ulga 30% dla weteranów oraz zniżki w wysokości 20% dla uczniów, studentów, posiadaczy Karty Dużej Rodziny oraz seniorów po 60. roku życia. Najpopularniejsze kierunki całoroczne, obsługiwane przez Polonus, to linie do: Kudowy-Zdroju, Krynicy-Zdroju, Kętrzyna, Mrągowa, Gołdapi, Solca-Zdroju, Koszalina, Olsztyna i Sandomierza. Najpopularniejsze miejscowości sezonowe, z których korzystają pasażerowie to: Mielno, Łeba, Dębki, Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Krynica Morska, Giżycko czy Mikołajki. W komunikacji międzynarodowej Polonus obsługuje linie do: Lwowa, Truskawca i Drohobycza w Ukrainie. Zachęcamy do zapoznania się z materiałem wideo pod linkiem: https://youtu.be/ep8PsXrok6c |
|
---|
| |
---|
|
---|
|