Pytania do UMWL- linia kolei podmiejskiej do Zawadowa na linii kolei do KWK Bogdanka.
Pytania do UMWL- linia kolei podmiejskiej do Zawadowa na linii kolei do KWK Bogdanka.
Szanowni Państwo,
Ostatnio w modzie jest przywracanie ruchu na liniach kolei nadających się do wznowienia lub wprowadzenia od nowa- połączeń kolei pasażerskiej.
Kilkanaście km od Lublina zbudowano ok. półtora km torowiska - w Świdniku, dla szynobusów. Ostatnio także odbudowano fragment od lat nieczynnej lokalnej linii kolejowej wokół Rejowca. Badałem, czy podobna niewielka inwestycja jest możliwa w woj. Lubelskim. Chodzi o dobudowanie dwóch- trzech przystanków pasażerskich na istniejącej niezelektryfikowanej linii wokół Lublina.
Badałem, czy składy szynobusów mogłyby docierać do Zawadowa.
Proponowane przystanki pośrednie, które należałoby dobudować w uzgodnieniu z KWK Bogdanka:
- Białka
- Łysołaje
- Wola Korybutowa (ewentualnie)
- Zawadów jest stacją manewrową, w pobliżu brak jest osad ludzkich.
Początkowo proponuję wprowadzenie 4 par połączeń tylko w dni robocze. Byłby to krok by wprowadzić wokół Lublina kolej podmiejską. Kursowałyby autobusy szynowe do Lublina.
Linia ta obecnie jedynie służy poc. towarowym na linii do kopalni węgla. Chcę aby to zmienić i wprowadzić kursy kolei regionalnej. Pociągi regionalne i inne wykonywałyby manewry i kończylyby bieg na stacji kolejowej Zawadów, na odpowiedniej infrastrukturze na stacji kolei towarowej kopalni, by nie blokować torowiska.
Dołączam grafikę.
Pozdrawiam
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Posted by Telewizja Opera
on 08:54.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0