Nowe dane na temat cięć w rozkładach jazdy w m. Lublin
Redakcja serwisu otrzymała odpowiedzi na pytania dotyczące redukcji systemu komunikacyjnego zbiorowego.
---------- Wiadomość przekazana z ZTM---------
Od: Justyna Góźdź <rzecznik na serw. ztm.lublin.eu>
Data: piątek, 7 lutego 2020
Temat: rozkłady jazdy_Lublin
Do: Adam Fularz <Adam.Fularz na s. wieczorna.pl>
liczba wzkm luty 2020 - ok.1,5 mln
liczba wzkm przed zmianą (okres normalny przed 23 grudnia 2019 r.) - ok. 1,8 mln
Zatem zmniejszenie w granicach 15-16%.
Jest to miesięczna liczba wzkm.
Pozdrawiam Justyna Góźdź Inspektor ds. marketingu i kontaktów z mediami Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, 20-701 Lublin (..)
Dzień dobry,Proszę uprzejmie podać :- liczbę wozokm przed zmianami- po zmianach,Pozdrawiam
pt., 7 lut 2020 o 08:12 Justyna Góźdź <rzecznik@ztm.lublin.eu> napisał(a):
Dzień dobry,
w roku 2019 kwota na funkcjonowanie komunikacji miejskiej to 196,9 mln zł, zaś na rok 2020 zaplanowano 168,6 mln zł czyli o ponad 28 mln mniej, co przekłada się na ok. 15% mniej wozokilometrów.
Pozdrawiam Justyna Góźdź Inspektor ds. marketingu i kontaktów z mediami Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ul. Nałęczowska 14, 20-701 Lublin tel. (. ... )W dniu 2020-02-06 o 16:51, Adam Fularz pisze:
PytanieIle wynosi dotacja do kom. miejskiej w Lublinie po zmianach (... )______________________________
______________________________ ______________
Merkuriusz Polski
Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.plDolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_ okresie_wyborczym.pdf
--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl