dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Wniosek: Połączenie kolejowe Włoszczowa- Warszawa p. Idzikowice


Date: pon., 9 lis 2020 


Propozycja redakcji. 
Wniosek: Połączenie kolejowe Włoszczowa- Warszawa p. Idzikowice

do UMWŚ
Szanowni Państwo.  
Czy możliwe jest połączenie poprzez podział składu pociągu który już kursuje z Idzikowic do Warszawy wioząc pasażerów z Drzewicy i Przysuchy? Dodanoby część składu którą dołączanoby do już kursującego pociągu. Odjeżdża on z Drzewicy do Idzikowic ok. 6.17 rano. Skład ezt do Warszawy musiałyby wyruszać ok. 5.35 rano z Włoszczowy Północ do Idzikowic i ok. 6.20 byłby dołączony do pociągu Kolei Mazowieckich 21104 do Warszawy.
 
Proponuję aby do kursującego obecnie składu KM  nr 21104 z Idzikowic do Warszawy doczepiano skład z Włoszczowy Północ do Idzikowic i dalej do Warszawy. Pociągi łączyłyby się na stacji Idzikowice. W drodze powrotnej dzielonoby je także w Idzikowicach. 

UMWM, jako współwłaściciel spółki, wymógłby na przewoźniku by ten stosował koncepcję rozskrzydlania lub dzielenia/ łączenia składów w celu lepszej obsługi regionu województwa mazowieckiego i świętokrzyskiego. Jest możliwość aby składy dzielono w Idzikowicach z uwagi na układ sieci kolei w regionie. 

Jakie jest stanowisko UMWŚ w sprawie budowy peronu pasażerskiego "Olszamowice k. Przedborza" na stacji w Olszamowicach? Znajdują się tam tory kolejowe które możnaby wyposażyć- wzorem stacji Włoszczowa Północ- w peron pasażerski dla powyższego składu do Warszawy. Mógłby się on mieścić na torze odstawczym przy ul. Czermińskiej w pobliżu wiaduktu drogowego. Pociągi regionalne kończyłyby tu bieg w przyszłości a na razie zatrzymywałby się poranny pociąg do Warszawy i popołudniowy z Warszawy.

Czy powstanie stacja pasażerska Olszamowice na linii CMK? Zarząd WŚ mógłby rozważyć czy warto o to wnieść do PKP PLK oraz do Ministra Infrastruktury. Czy Zarząd Wś o to wystąpi, wzorem miast Opoczno czy Włoszczowa?

Opis koncepcji: 
Rozskrzydlanie składów (w jęz. niemieckim: Fluegelung) jest silnie praktykowane w Europie Zachodniej. Obsługa dwóch linii jednym składem pozwala zaoszczędzić sporo energii jak i lepiej wykorzystać skąpą przepustowość sieci kolei.


---------- Załącznik ----------
"W czerwcu br. spółka PKP PLK SA rozpoczęła prace na budowie łącznicy z Czarncy do stacji Włoszczowa Północ. Dzięki temu skróci się czas przejazdu z Kielc do Warszawy do ok. 2 h 20 min."- jaki jest aktualny stan tego projektu? 
Pozdrawiam
Adam Fularz


__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl


Posted by Telewizja Opera on 12:12. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Wniosek: Połączenie kolejowe Włoszczowa- Warszawa p. Idzikowice

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery