dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Co z bezpośrednimi połączeniami Rzeszów- Nowy Sącz?

Petycja do władz województwa porkaprackiego o wprowadzenie bezpośrednich połączeń kolejowych Rzeszów- Nowy Sącz

Szanowni Państwo,
Jako ekonomista transportu czytam prasę, interesuję się tematem. Współcześnie wiele się pisze na temat zalet łączenia bezpośrednimi połączeniami kolejowymi sąsiednich miast 100-tysięcznych. Takie połączenia są wysokorentowne, często nawet opłacalne.
Rzeszów i Nowy Sącz łączy bezpośrednia linia kolejowa przez Jasło i Biecz. Na tej trasie mogłyby kursować bezpośrednie pociągi regionalne- spalinowe autobusy szynowe. Potok pasażerski mógłby być- z czasem, po latach, równy popularności połączęń Rzeszów- Tarnów czy Rzeszów- Przemyśl.

Zachęcam do realizacji mojego pomysłu i wdrożenia takich połączeń na trasie Rzeszów- Boguchwała- Strzyżów- Jasko- Biecz- Gorlice Zagórzany- Nowy Sącz.



--
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 04:40. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Co z bezpośrednimi połączeniami Rzeszów- Nowy Sącz?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery