dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Dlaczego nie powstanie przystanek kolejowy Gorzów- Centrum?

Uprzejmie informuję, że podstawowym celem remontu estakady jest przywrócenie jej pierwotnego wyglądu i poprawienie bezpieczeństwa prowadzenia ruchu pociągów. Obiekt ten jest wpisany do rejestru zabytków i jest pod ścisłym nadzorem konserwatora zabytków. W fazie projektowania remontu rozważano wiele możliwości przeprowadzenia prac. Wybrane zostało najbardziej optymalne rozwiązanie, które nie uwzględnia budowy przystanku Gorzów Centrum.

 

Nie jest to inwestycja częściowa, ale pełne odtworzenie pierwotnego wyglądu estakady i poprawienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego, warunków podróżowania oraz obsługi ruchu pasażerskiego i towarowego. Jej konstrukcja zostanie gruntownie odnowiona i zabezpieczona. Poprawi się wizerunek miasta gdyż estakada jest ważnym elementem architektonicznym bulwarów położonych nad brzegiem rzeki Warty. W ramach prac odnowione zostaną perony, tunele i przejścia pod torami. Perony wyposażone będą w wiaty, ławki, nowe oświetlenie i system informacji pasażerskiej. Zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Na peronach i w tunelu dworca będzie zainstalowany system monitoringu. Kompleksowo zostanie zmodernizowany peron nr 2. Po remoncie obiekt będzie wytrzymalszy od starego. Modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym i torów podniesie poziom bezpieczeństwa jazdy pociągów. Nowe rozjazdy będą wyposażone w urządzenia elektrycznego ogrzewania, zapewniając sprawny przejazd pociągów w zimie. Remont estakady usprawni ruch pociągów na najważniejszej dla miasta linii kolejowej nr 203 Tczew – Kostrzyn nad Odrą.

 

Podczas prac budowlanych estakada zostanie wyłączona z ruchu. W rejonie ul. Teatralnej powstanie tymczasowy peron, który służyć będzie podróżnym w trakcie modernizacji obiektu. Peron będzie wyposażony w wiaty i elementy małej architektury.   

 

Zbigniew Wolny

Zespół Prasowy

Wydział Komunikacji i Promocji w Regionach

Biuro Komunikacji i Promocji

Centrala

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

ul. Targowa 74

03-734 Warszawa


--
--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 03:52. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Dlaczego nie powstanie przystanek kolejowy Gorzów- Centrum?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery