Przedłużmy trójmiejską linię SKM do Tczewa, omijając "wąskie gardło"
Szanowni Państwo,
Linia do Tczewa powstaćby mogła z wykorzystania torów towarowych na stacji Gdańsk Południowy, budowy nowego toru od stacji Gdańsk Śródmieście do stacji Gdańsk Południowy, oraz wykorzystania towarowego łącznika pomiędzy Gdańskiem Orunią a torami towarowymi do portu przebiegający wzdłuż ul. Smętnej i Wschodniej.
--
--
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Prowadzę malutkie serwisy w Trójmieście, m.in. sopocka.pl, sopocka.eu, danzigerzeitung.pl, i kilka innych.
Jakis czas temu usiłowałem opisać sprawę dziwnego "kończenia się" torów przedłużonej linii kolei SKM, które zamiast połączyć się z torowiskiem na stacji Gdańsk Południowy- mają kilkusetmetrową przerwę między oboma torowiskami. Są to torowiska równoległe do zatłoczonej do granic przepustowości magistrali Gdańsk Gł- Tczew.
Niestety, zaraz po nakręceniu filmu dokumentującego ową dziwną "przerwę" między ciągami obu torowisk, ukradziono mi telefon komórkowy którym wykonałem nagranie.
Podsyłam propozycję równo sprzed 6 lat. Poprzednio opisywałem airport link - który powstał. Udało mi się przekonać władze do budowy nowego odcinka torowiska, któreto torowisko na lotnisko okazało się wielkim sukcesem, sądząc z prasy. W forach w sieci internet jeszcze można poczytać, jak różni internuci wyzywają mnie od idiotów, gdy to proponowałem,
Poniżej proponuje kolejna inwestycję. Propozycja ma już 8 lat.
wtorek, 28 października 2008
Linia SKM do Tczewa- propozycja
Rys. Przebieg połączenia. Wykorzystano podkład Map Google do celów edukacyjnych |
Linia do Tczewa powstaćby mogła z wykorzystania torów towarowych na stacji Gdańsk Południowy, budowy nowego toru od stacji Gdańsk Śródmieście do stacji Gdańsk Południowy, oraz wykorzystania towarowego łącznika pomiędzy Gdańskiem Orunią a torami towarowymi do portu przebiegający wzdłuż ul. Smętnej i Wschodniej.
Wymagana jest odbudowa zlikwidowanego łącznika na długości ok. 2 km. Reszta torowisk istnieje.
Odbudowany zostałby łącznik przy ul. Poleskiej wrowadzający linię z Gd. Oruni do torów towarowych do Tczewa. Kolej SKM wykorzystałaby do Tczewa dodatkową parę torów dla pociągów towarowych.
Cała inwestycja to tylko odbudowa brakującego łącznika między torowiskami. Został on rozebrany.
Cała inwestycja to tylko odbudowa brakującego łącznika między torowiskami. Został on rozebrany.
Fot. Przebieg linii w dzielnicy Orunia- wykorzystanie torów towarowych. Propozycja odbudowy łącznicy kolejowej.
Adam Fularz
--
Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Posted by Telewizja Opera
on 11:57.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0