dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Sieć kolei KDP

W 2013 r. opracowano „Studium Wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław" a w 2015 r. przygotowano „Wstępne studium wykonalności dla przedłużenia linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław do granicy z Niemcami w kierunku Berlina oraz do granicy z Republiką Czeską w kierunku Pragi". Oba opracowania zrealizowano w ramach projektu POIiŚ 7.1-26 „Analiza kierunków rozwoju sieci kolejowej w Polsce z uwzględnieniem ograniczeń w węzłach kolejowych".

W ramach „Studium Wykonalności dla budowy linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław" zaprojektowano budowę nowych linii kolejowych na odcinkach:

-     Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna – Nowe Skalmierzyce – Poznań,

-     Nowe Skalmierzyce – Wrocław Brochów,

-     Słaborowice – Wtórek (łącznica linii KDP między Poznaniem i Wrocławiem z ominięciem Nowych Skalmierzyc),

-     Cegłów – Bieganów (łącznica KDP z CMK (linia kolejowa nr 4) w rejonie Korytowa),

-     Słomianka – Opoczno Południe (łącznica linii kolejowej nr 25 z CMK (linia kolejowa nr 4)).

Ponadto zaplanowano włączenia linii KDP w istniejące linie kolejowe:

-    nr 272 wjazd do Poznania w okolicach stacji Poznań Krzesiny,

-    nr 277 wjazd do Wrocławia w okolicach miejscowości Czernica z dobudową łącznicy pomiędzy liniami  nr 277 (Siechnice) i nr 132 (Św. Katarzyna).

Dla połączenia KDP w Łodzi z CMK (Opoczno) zaprojektowano modernizację linii kolejowej nr 25 do okolic stacji Bedoń i modernizację linii kolejowej nr 17, będącą kontynuacją linii kolejowej nr 25, od stacji Bedoń do Łodzi Fabrycznej.

Informacje dotyczące planowanej linii Podłęże – Piekiełko, wraz z mapkami, można znaleźć na stronie internetowej pod adresem: http://www.podleze-piekielko.pl/, Linia ta nie jest brana pod uwagę jako KDP.

 

 

Zespół prasowy

Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa

Tel. 22 630 11 22

@MIB_GOV_PL

 


Adam Fularz

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623

+442035142037
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra


AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Zanim wydrukujesz tę wiadomość upewnij się, czy jest to konieczne. Proszę pomyśl o środowisku.

Wiadomość ta jest przeznaczona do wyłącznego użytku adresata.
Jeśli nie jesteś adresatem tej wiadomości, to wszelkie jej rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub wykorzystanie jest zabronione.
Jeśli otrzymałeś tę wiadomość przez pomyłkę, bezzwłocznie skontaktuj się z nadawcą wiadomości oraz usuń wiadomość z komputera.

Please consider the environment before printing this e-mail.
This e-mail may contain privileged information.
If you are not the intended recipient (or have received this e-mail by mistake) please notify the sender immediately and destroy this e-mail.
Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.





--
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 03:10. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Sieć kolei KDP

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery