Katowice Muchowiec (port lotniczy w centrum miasta, połączenia LOT do tego portu funkcjonowały aż je zawieszono, obecnie port ma zniszczoną infrastrukture, ale leży w sercu Katowic)
Tarnów (najblizszy port lotniczy w Mielcu jest nieuzywany i ma braki w wyposażeniu)
Przemyśl (port w Arłamowie działa ale brak pomocy nawigacyjnych i terminalu pasażerskiego)
Opole (port w Kamieniu Śląskim miał powstać ale samorząd wycofał się z inwestycji, więc lotnisko zamieniono w tor wyścigowy)
Białystok (port na Krywlanach nie działa, jest zniszczony)
Kielce (port w Masłowie na ok. 1150 metrów długości pasa startowego, brak terminalu, koszty uruchomienia to ok. 10 mln PLN)
Radom (port lotniczy bez pomocy nawigacyjnych typu ILS, co powoduje że starty- lądowania są niebezpieczne)
Piła (port lotniczy miał tu już wielokrotnie powstać ze starego lotniska wojskowego)
Lubin (port lotniczy ma ok. 1000 metrów drogi startowej)
Legnica (port w Legnicy jest w stanie likwidacji, ma krótki pas startowy, ok. 1600 metrów)
Toruń (dwie drogi startowe ok. 1200- 1300 metrów każda, brak pomocy nawigacyjnych, terminalu)
Szczecinek (powojskowe lotnisko w poblizu)
Biała Podlaska (tutejsze powojskowe lotnisko przez jakiś czas miało być portem lotniczym, później zbankrutowało).
Zielona Góra (port lotniczy ma mały terminal, z poczekalnia mającą 60 miejsc siedzących podczas gdy na jedyny samolot dziennie potrafi czasem oczekiwać ponad 80 osób, niska przepustowość)
Jelenia Góra (port lotniczy w Krzywej k. Bolesławca częściowo zlikwidowano, została czynna część pasa)
Kołobrzeg (częściowo w rozbiórce, nadal czynna część pasa startowego)
Świnoujście/ Herringdorf (port czynny sezonowo)