Baltona otworzy nowe sklepy na wroclawskim lotnisku_Wizualizacje
Baltona otworzy sześć sklepów na wrocławskim lotnisku. To rezultat konkursu rozstrzygniętego przez Port Lotniczy Wrocław. Podróżni skorzystają z jeszcze większego wyboru artykułów spożywczych, kosmetyków, słodyczy, książek czy odzieży. Pierwsze otwarcia zaplanowano na grudzień.
Więcej informacji w załączeniu. W razie pytań, jestem do dyspozycji.
Wizualizacje sklepów Baltona (mat. Baltona) do pobrania pod linkiem: http://bit.ly/2iRkgDt
Aby pobrać całą galerię zdjęć, kliknij w ikonkę POBIERZ, która znajduje się na niebieskim pasku (prawy górny róg).
Pozdrawiam serdecznie,
ALEKSANDRA PALUS
+48 509 065 355
Wrocław, 13 listopada 2017 r.
Informacja prasowa
Baltona otworzy nowe sklepy na wrocławskim lotnisku
Baltona otworzy sześć sklepów na wrocławskim lotnisku. To rezultat konkursu rozstrzygniętego przez Port Lotniczy Wrocław. Podróżni skorzystają z jeszcze większego wyboru artykułów spożywczych, kosmetyków, słodyczy, książek czy odzieży. Pierwsze otwarcia zaplanowano na grudzień.
P.H.Z. Baltona S.A. jest jednym z największych operatorów sklepów wolnocłowych na lotniskach regionalnych w Polsce. Do maja 2018 roku uruchomi sześć lokali w Porcie Lotniczym Wrocław – pięć w hali odlotów i jeden w strefie ogólnodostępnej. - Port Lotniczy Wrocław jest jednym z najszybciej rozwijających się lotnisk w Polsce, a nasze sklepy cieszą się dużym zainteresowaniem. Wkrótce pasażerowie będą mogli skorzystać z jeszcze bogatszej oferty. Baltona wygrała konkurs i została wybrana ponieważ spełniła w najwyższym stopniu wszystkie warunki i zapewniła wdrożenie oczekiwanych przez nas standardów obsługi pasażerów, co jest dla nas bardzo ważne – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław. Umowa została podpisana na pięć lat. Baltona zajmie 740 mkw. w hali odlotów Schengen. W największym lokalu „Wroclaw Duty Free" zaproponuje między innymi artykuły spożywcze, perfumy, kosmetyki, akcesoria, alkohol, wyroby tytoniowe. Ciekawą nowością będzie Spirit of Poland, czyli sklep specjalizujący się w polskich produktach regionalnych. Firma otworzy również Fashion Boutique, który zaoferuje ubrania, biżuterię i akcesoria oraz Zoom, gdzie pasażerowie kupią książki i prasę.
Na tym nie koniec zmian. W hali odlotów non-Schengen (dostępnej dla podróżnych po przejściu kontroli paszportowej) Baltona uruchomi całkowicie nowy 20-metrowy lokal ze swoimi największymi bestsellerami. Nowość pojawi się także na parterze w hali ogólnodostępnej. Pasażerowie, a także odprowadzające i witające ich osoby, zrobią zakupy w sklepie Landside Boutique. Sklep o powierzchni 86 mkw. zaproponuje między innymi perfumy i kosmetyki, wsparte ofertą modową. - Dziękujemy za zaufanie, którym nas obdarzono. Nie możemy się doczekać pierwszych owoców naszej współpracy, gdy sklepy zostaną otwarte - mówi Piotr Kazimierski, prezes P.H.Z. Baltona S.A. - Nieprzerwanie szukamy nowych, innowacyjnych sposobów zapewnienia naszym klientom najwyższej jakości zakupów. Jestem pewien, że udało nam się osiągnąć ten cel w Porcie Lotniczym Wrocław i nowa oferta detaliczna przedstawiona przez nas pozwoli na pełne wykorzystanie potencjału lotniska. Postanowiliśmy przywrócić "dwie ceny" - politykę cen wolnocłowych, która podkreśla zalety sklepów WOLNOCŁOWYCH i na pewno zostanie entuzjastycznie przyjęta przez pasażerów. Jestem przekonany, że nasza najnowsza koncepcja sprzedaży detalicznej pozytywnie zaskoczy podróżnych – dodaje. Projekt powierzchni handlowej, opracowany przez londyńską pracownię The Design Solution, będzie nawiązywał do tradycyjnych elementów architektury Wrocławia – Rynku, Starego Miasta, mostów, krasnali – zachowując jednocześnie synergię z lotniskiem. Nie zabraknie nowoczesnej technologii, która ułatwi i uprzyjemni klientom zakupy.
Nowe sklepy powstaną w miejscu dwóch lokali Heinemann Duty Free&Travel Value (jeden proponował perfumy i kosmetyki, drugi alkohol i wyroby tytoniowe), Virgin (książki, płyty, filmy), Emanuel Berg (oferta modowa), S&A Jewellery Design (biżuteria). Pasażerowie nadal będą mogli zrobić zakupy w sklepie Polski Folk. Proponuje on pamiątki i gadżety z symbolem Wrocławia i Polski, a także pocztówki i przewodniki. Port Lotniczy Wrocław posiada około 4 tys. mkw. powierzchni komercyjnej (sale konferencyjne, galeria handlowa, gastronomia itd.). Każdego miesiąca pojawia się w niej kilkaset tysięcy pasażerów. Tylko we wrześniu 2017 roku z usług wrocławskiego lotniska skorzystało 293 tys. osób.
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. to największy operator sklepów wolnocłowych na polskich lotniskach regionalnych Grupa ajmuje się sprzedażą towarów w sklepach wolnocłowych zlokalizowanych przede wszystkim w portach lotniczych oraz na przejściach granicznych. Placówki handlowe Grupy są zlokalizowane w Polsce (większość), w Rumunii, Estonii, we Francji, we Włoszech, na Ukrainie oraz w Belgii, Niemczech i Holandii. Ponadto Grupa zajmuje się m. in. zaopatrywaniem placówek dyplomatycznych,promów, a także załóg statków i okrętów cumujących w polskich portach morskich (działalność shipchandlerska). W 2012 roku Grupa rozszerzyła swoje portfolio o działalność gastronomiczną (sprzedaż posiłków i napojów w punktach gastronomicznych i kawiarniach zlokalizowanych w pobliżu lub na terenie portów lotniczych lub dworców kolejowych) i sprzedaż towarów w kanale B2B. W 2010 r. spółka PHZ Baltona S.A. pozyskała inwestora strategicznego - Flemingo International Limited z siedzibą w Dubaju, który jest międzynarodowym operatorem sklepów wolnocłowych posiadającym ponad 140 sklepów w 32 krajach. Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. jest spółką publiczną, której akcje są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.