dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Petycja o zmianę trasowania pociągów państwowego przewoźnika PKP Intercity z i do stacji Przemyśl

Do  Szanowny Pan Minister A. Adamczyk, MIB


Szanowni Państwo. 

Składam po raz kolejny petycję do MIB, otrzymawszy odpowiedź państwowego przewoźnika jeszcze przed samym złożeniem petycji, i była to odpowiedź niestety w ogóle nie na temat poruszany w treści petycji. Wobec czego wnioskuję że dalsza korespondencja z PKP Intercity jest bezcelowa ponieważ mimo kilku prób, nadesłane odpowiedzi nie odnoszą się do treści petycji. Aby ułatwić zrozumienie treści petycji, użyto pogrubień, wyjustowań. Wydawca na zapytanie może udzielić informacji ustnie, i wyjaśnić słownie że petycja NIE ODNOSI SIĘ do relacji przekraczających granicę, o jakich jest mowa w jedynej otrzymanej odpowiedzi państwowego przewoźnika.
 
UWAGA:
Petycja nie dotyczy połączeń na Ukrainę.  Nie ma w niej mowy o przekraczaniu granicy- zaś odpowiedź jaką  przesłało PKP Intercity 18 września br, mylnie odnosi się do relacji przekraczających granicę, o czym w ogóle nie ma mowy w treści petycji. Udzielona odpowiedź nie odnosi się do treści petycji. Osoba która jej udzieliła, chyba odniosła się do innego tematu, nie zaś do treści petycji. Otrzymaliśmy taką odpowiedź jak poniżej, jeszcze przed przesłaniem treści tekstu petycji. Odpowiedź wydaje się zupełnie nielogiczna i jest niezwiązana z treścią petycji

Zadane pytanie:
 
Szanowni Państwo
Chciałbym jednak coś zaproponować co dotyczy połączenia do stacji Medyka. Nie zaś przez granicę.
Dla wielu podróży to stacja Medyka i pobliskie przejście graniczne jest stacją docelową.
Pozdrawiam
 
Odpowiedź:
W dniu poniedziałek, 18 września 2017 Rzecznik <rzecznik@intercity.pl> napisał(a):
Szanowny Panie,
 
obecnie między Polską i Ukrainą funkcjonują połączenia kolejowe przez przejścia graniczne Dorohusk  Jagodin oraz Przemyś Medyka.
 
Przez przejście graniczne Przemyś Medyka przejeżdżają dwa dzienne połączenia relacji Kijó Przemyś Kijów (jedno trasą przez Winnicę, Chmielnicki i Tarnopol, drugie przez Swjatoszyn, Korosten i Podzamcze). Oba pociągi są skomunikowane w Przemyślu ze składami w kierunku Warszawy i Krakowa. Ponadto funkcjonuje jeszcze nocne połączenie relacji Wrocław/Warszawa  LwówWrocław/Warszawa.
 
Z wyrazami szacunku
Agnieszka Serbeńska
Rzecznik Prasowy PKP Intercity   

Proszę o odpowiedź na petycję przez organ statutowy MIB. Otrzymaliśmy po raz kolejny w dniu 15.11.2017 odpowiedź PKP Intercity która w ogóle nie odnosi się do treści petycji, ponieważ udzielono jej jeszcze przed przesłaniem petycji. Dziwne że spółka PKP Intercity odpowiada na petycje przed ich przesłaniem. Wydaje się to mało logiczne:

Szanowny Panie,

odpowiedź jaką w związku z Pana propozycją przesłaliśmy 18 września br., pozostaje aktualna.

Z poważaniem

Biuro Prasowe
PKP Intercity S.A.
Aleje Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa


Ponownie przekazuję treść petycji, mając nadzieję na rzeczową odpowiedź która odnosiłaby się do treści petycji, nie zaś do dowolnych tematów w ogóle nie wzmiankowanych w treści petycji. Sądzę że logiczne jest odpowiadanie na petycje po ich otrzymaniu, nie zaś- przed terminem ich otrzymania.

Petycja z 24.10.2017 o zmianę trasowania pociągów PKP Intercity z i do stacji Przemyśl

Petycja dotyczy zmiany trasowania poc. dalekobieżnych przez miasto Przemyśl tak aby obsługiwały one stację graniczną Medyka bez zwiększenia kosztów.

Pociągi pasażerskie dalekobieżne spółki PKP Intercity kursowałyby wg mojej propozycji w pętli wokół miasta Przemyśl. Nie kończyłyby biegu w Przemyślu ale zatrzymywałyby się na stacji Przemyśl Gł. i docierałyby do stacji Medyka gdzie następowałaby zmiana kierunku jazdy tzw. zmiana czoła a następnie obwodnicą towarową Przemyśla kontynuowałyby w kierunku Jarosławia i Rzeszowa omijając miasto Przemyśl w drodze powrotnej.

Dzięki temu obsługiwana byłaby stacja graniczna Medyka skąd można dojść pieszo do przejścia granicznego w Medyce. Pociągi tylko raz przejeżdżałyby przez miasto Przemyśl gdzie następowałaby wymiana pasażerów. Konieczne jest także także takie przebudowanie stacji pasażerskiej w Medyce, aby do granicznego przejścia pieszego z peronu było 300 metrów pieszo, a nie 700 metrów, jak obecnie, co przecież jest możliwe. Stacja pasażerska w Medyce ma zostać przebudowana.

powody:
Pociąg obecnie przegrywa z autobusem i samolotem w relacjach na Ukrainę. Większość lotnisk kraju oferuje połączenia na Ukrainę. Z samego tylko Poznania autobusy w ta sobotę odjeżdżały co godzinę, w niektóre pory dnia nawet co 15- 20 minut ze stanowiska międzynarodowego, w relacji do Lwowa. 
Dojazd pociągów Intercity do Medyki poprawiłby konkurencyjność kolei w relacji na Ukrainę. 

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 12:44. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Petycja o zmianę trasowania pociągów państwowego przewoźnika PKP Intercity z i do stacji Przemyśl

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery