dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Opisy wydarzenia na linii kolejowej Zielona Góra- Nowa Sól w dniu wczorajszym

W sprawie lokomotywy która uciekła z przystanku Stay Kisielin: dlaczego lokomotywa wstawiona na tory po wykolejeniu na stacji Stary Kisielin dojechała sama 15 km dalej i zatrzymała się w gm. Otyń, 2 km przed Nową Solą? Dlaczego nie zadziałały:
SHP (samoczynne hamowanie pociągu), 
CA (czuwak aktywny) 
oraz Radio-Stop- 
które rzekomo mają dawać gwarancję, że tak się nie stanie?

Jak uniknięto kolizji- zderzenia czołowego lokomotywy z pociągiem pasażerskim z Wrocławia Gł. do Niedoradza / z Niedoradza do Wrocławia Głównego (tego dnia w relacji skróconej) na stacji Niedoradz?


Opis wg serwisu disk.us

Koparka zerwała cylinder hamulcowy tejże EU07 (akurat po stronie hamulca ręcznego) i prawdopodobnie został maszynie tylko jeden ręczny. Hamulce na sprężone powietrze nie mogły działać, bo zerwany cylinder = dziura w układzie i trzeba by "odcinać" wózki od układu. Nie wszystkie konstrukcje to mają, a jak mają to niekiedy w bardzo trudno dostępnych miejscach.
Pochylenie na tej linii jest bardzo duże i wynosi na ok 6 km ponad 10 promil, ale pod tym kątem lepiej poznaje się szlaki na pociągach towarowych i nie wszystkim te liczby coś mówią. Profil tego odcinka wygląda tak:https://photos.app.goo.gl/J...
wg disk.us

SEPE "Wypadek z pojazdem drogowym. Przejeżdżający pociąg nr 84106 ( PKP INTERCITY) relacji Szczecin - Katowice prowadzony lok.EU 07-324 zahaczył o pracującą i znajdującą się w skrajni toru koparkę firmy ALUSTA. Wykolejeniu uległa lokomotywa pierwsza osią w kierunku jazdy. Bez ofiar w ludziach.. Przerwa w ruchu (tor nr 1 zamknięty dla prac inwestycyjnych). Tor nr 2 zamknięty od godz. 14.30 do godz. x:xx. PRT UNIMOG żądany ze stacji Czerwieńsk o godz. 14.29 wyjechał godz. 16.00 na miejscu godz. 16.55. Lokomotywę wkolejono o godz.xx. O godz.xx lokomotywa zbiegła w kierunku stacji Niedoradz i dalej w kierunku Nowej Soli. Zatrzymana samoczynnie w km 134,400 o godz.xx Powołano komisję kolejową. Dysponowano lok. EU07-1008 ze stacji Zielona Góra w celu ściągnięcia składu z podróżnymi do stacji Zielona Góra o godz. 16.53. . Za poc. 84106 wprowadzono zastępczą komunikację autobusowa na odcinku Zielona Góra - Wrocław. Po zakończeniu czynności operacyjnych, pociąg odjechał o godz. x:xx. / Pociąg odwołany na dalszej drodze przebiegu, podróżni zabrani przez komunikację zastępczą o godz.xx:xx. IZ na miejscu o godz.15.00"

wg SEPE/ disk.us/ forum czasopisma "Rynek Kolejowy".
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 02:38. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Opisy wydarzenia na linii kolejowej Zielona Góra- Nowa Sól w dniu wczorajszym

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery