dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Ministerstwo odpowiada na kolejne pytanie o kolej magnetyczną w Polsce

1. Co MIB sądzi o kolei magnetycznej? Czy jest szansa na stosowanie tej technologii w Polsce?

z prasy:

Obecnie budowana jest kolej magnetyczna łącząca Tokio z Osaką przez Nagoję, która dystans niespełna 500 km ma pokonać w ok. 70 min, osiągając przy tym prędkość maksymalną przekraczającą 500 km/h. Termin otwarcia pierwszego odcinka z Tokio do Nagoi zaplanowano na 2027 roku, a całkowity koszt ma wynieść od 8,5 do 9 biliona jenów japońskich, czyli ok. 280 mld złotych. (wg pasazer.com)

 

2. Czy MIB nie sądzi że powinien powstać eksperymentalny odcinek takiej kolei?
Pozdrawiam,


Odpowiedź: 

 

Szanowny Panie Redaktorze,

 

MIB podtrzymuje odpowiedź udzieloną Panu 17 listopada 2017 r.

 

 

Z poważaniem

 

Szymon Huptyś

Rzecznik prasowy


W dniu 17 listopada 2017 15:18 użytkownik media <media@mib.gov.pl> napisał:

Szanowny Panie Redaktorze,

 

MIB nie komentuje doniesień z prasy.

 

 

Z poważaniem

 

Szymon Huptyś

Rzecznik prasowy

Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa

Tel. 22 630 11 22

media@mib.gov.pl

@MIB_GOV_PL

facebook.com/MIBGOVPL

 __________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.

 

 

 

 

 

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623

Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764


AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 10:57. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Ministerstwo odpowiada na kolejne pytanie o kolej magnetyczną w Polsce

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery