dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytania o dodanie nowej 6. linii w sieci Poznańskiej Kolei Metropolitalnej

Pytania o dodanie nowej linii o numerze PKM 24 w sieci Poznańskiej Kolei Metropolitalnej

Do:

Biuro Stowarzyszenia Metropolia Poznań
ul. Kościelna 37
60 - 537 Poznań


Pełnomocnik Zarządu ds. Poznańskiej Kolei Metropolitalnej:
Bogdan Frąckowiak

Szanowni Państwo,
Co Państwo sądzą o propozycji rozbicia aglomeracyjnych relacji przewozowych Kolei Wielkopolskich w sposób uwzględniający ciążenie potoków pasażerskich do Poznania? Obecnie sieć Kolei Wielkopolskich niekoniecznie oferuje atrakcyjne destynacje podróży. Proponuję, by przekierować pociągi z kierunku Jarocin do Miłosławia i Wrześni- do Poznania, zamiast do Gniezna jako stacji końcowej. Pociągi z Jarocina przez Orzechowo, Miłosław, Książno, Chwalibogowo zmieniałyby kierunek jazdy na dworcu we Wrześni, i kontynuowały wzdłuż linii PKM 2 w kierunku Poznania. Byłby to wariant linii PKM 2 o numerze PKM 6. Tak samo relacja z Poznania przez Wrześnię do Gniezna mogłaby nosić numer PKM 7 i być wariantem linii PKM 2. Niemniej zaproponowałem inne oznaczenie, inny numer linii, ponieważ na odcinku Września- Poznań relacja ta pomijałaby przystanki pośrednie by nadrobić wydłużony czas jazdy.
 
Do sieci PKM dodanoby kolejne nowe przystanki kolejowe w ramach linii PKM 6: 
  • Chwalibogowo 
  • Książno 
  • Miłosław 
  • Orzechowo 
  • Żerków 
  • Radlin Wielkopolski 
Co Państwo sądzą o takiej propozycji? Czy są Państwo skłonni negocjować takie zmiany w ofercie przewozowej Kolei Wielkopolskich od kolejnego rozkładu jazdy? Skorzystaliby z tego także mieszkańcy Jarocina zyskując dodatkowe połączenia w relacji Jarocin- Poznań, co prawda z nieznacznie dłuższym niż normalnie czasem przejazdu. Nowe 7 par połączeń na trasie Września Poznań oraz Jarocin- Poznań potrafi pomóc stworzyć takt co 30 minut czy też cykl co 30 minut w szczycie na trasie Września -Poznań i Jarocin- Poznań. 

W relacji Jarocin - Radlin - Żerków - Orzechowo - Miłosław - Książno- Chwalibogowo - Września - Poznań, czas podróży ze zmianą kierunku wyniósłby około 1 godzinę 13 minut. Myślę że przy niewielkiej liczbie połączeń z Jarocina do Poznania- podróżni wybiorą także połączenia przez Miłosław, Wrześnię i Orzechowo. Nadłożą co prawda ok. 13 minut czasu podróży ale zyskają dodatkowych kilka par połączeń do Poznania.
-- 
Pozdrawiam

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 10:19. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytania o dodanie nowej 6. linii w sieci Poznańskiej Kolei Metropolitalnej

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery