dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Petycja do władz gminy Kolbudy w sprawie linii kolei pasażerskiej SKM w relacji Gdańsk- Kolbudy




Petycja do władz gminy Kolbudy w sprawie linii kolei pasażerskiej SKM w relacji Gdańsk- Kolbudy

do wójta gminy Kolbudy

Wnoszę petycję, aby:

- pociągi w proponowanej relacji Gdańsk- Kolbudy: mogły obsługiwać tą relację bez zmiany kierunku jazdy na stacji Stara Piła. Zaproponowałem nowozbudowaną łącznicę z kierunku od dawnej stacji SKM Leźno, do stacji SKM Niestępowo. Schemat inwestycji dołączyłem. Umożliwi to bezpośrednie połączenia z Kolbud do Gdańska w czasie szybszym niż obecnie możliwy po planowanej przez PKP I PLK inwestycji, opisanej poniżej. Chcę aby władze gm. Kolbudy walczyły i lobbowały o taką inwestycję celem rozwoju gm. Kolbudy.

Linia nr 234 
W 1914 roku została zbudowana linia Stara Piła- Kokoszki- Gdańsk jako połączenie Wolnego Miasta z Berlinem. Około roku 1973 odcinek Kokoszki- Matarnia został rozebrany z powodu budowy portu lotniczego Gdańsk - Rębiechowo.

Bezpośredni wjazd
Wnoszę petycję aby utworzono od razu teraz przy przebudowie tej linii kolejowej- bezpośredni wjazd z linii Gdańsk- Stara Piła na dalszy odcinek nieużywanej spalinowej, niezelektryfikowanej linii kolei SKM nr 229. Byłaby to łącznica omijająca wjazd na stację Stara Piła dla relacji Kolbudy- Gdańsk.

Tam gdzie kolej o oznaczeniu linii nr 234 przechodzi nad rzeką Radunią, według mojej petycji wbudowanoby rozjazd, dający możliwość wjazdu na linię kolei nr 229 za pomocą proponowanej łacznicy. Wówczas możnaby tą linię wykorzystać dla połączenia Kolbudy- Gdańsk, i możnaby uruchomić dawny przystanek Niestępowo, oraz przystanek Łapino. 

Dzięki tej inwestycji: możliwe będzie prowadzenie ruchu pociągów w relacji relacji Gdańsk Wrzeszcz- proponowany przystanek SKM Niestępowo- proponowany przystanek SKM Łapino - Kolbudy.

Schemat propozycji- dołączam. Wnoszę uprzejmie o to aby gm. Kolbudy wystąpiła do UMWP celem powiększenia o moje propozycje- planowanej inwestycji włączenia odcinka Stara Piła–Gdańsk Kokoszki oraz odbudowy przez PKM S.A. 1,5 km odcinka Gdańsk Kokoszki– Gdańsk Kiełpinek. 

W mojej ocenie budowę łącznic można odsunąć w czasie, natomiast w chwili obecnej możnaby jedynie przygotować tą inwestycję na przyszłość, czyli- już obecnie zabudować rozjazd w torze linii nr 234 przy mostku nad rzeką Radunią- w przebiegu proponowanych łącznic z linii nr 234 do linii nr 229- już w ramach obecnie planowanej inwestycji.

Pozdrawiam
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Posted by Telewizja Opera on 12:44. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Petycja do władz gminy Kolbudy w sprawie linii kolei pasażerskiej SKM w relacji Gdańsk- Kolbudy

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery