Wezwanie przedsądowe do Rady Miasta Niepołomice dot. lini kolei.
do Radnych Miasta Niepołomice
Szanowni Państwo,
Do miasta zdemontowano linię kolejową, przy czym same koszty odbudowy wynoszą co najmniej 150 mln PLN. Osoba która podjęła nieszczęśliwą decyzję, nadal żyje i sprawuje - w ocenie redakcji- stanowisko kierownicze. Zdaniem redakcji obowiązkiem prawnym obecnych władz miasta jest otrzymać odszkodowanie za błąd w decyzji od osoby która podjęła decyzje o rozbiórce torowiska.
Szanowni Państwo,
Do miasta zdemontowano linię kolejową, przy czym same koszty odbudowy wynoszą co najmniej 150 mln PLN. Osoba która podjęła nieszczęśliwą decyzję, nadal żyje i sprawuje - w ocenie redakcji- stanowisko kierownicze. Zdaniem redakcji obowiązkiem prawnym obecnych władz miasta jest otrzymać odszkodowanie za błąd w decyzji od osoby która podjęła decyzje o rozbiórce torowiska.
Czy w mieście odbyła się dyskusja na temat likwidacji tejże linii kolejowej wzdłuż ulicy Wimmera? Czy osoba która podjęła decyzję o likwidacji torowiska, wypłaci odszkodowanie? Czy zawarto z tą osobą jakieś postępowanie układowe? Czy ma ona swoich zwolenników lub popleczników w Razie Miasta, któreto osoby powinny być wyłączone z dyskusji na ten temat, jako osoby nie będące osobami bezstronnymi? Czy Rada Miasta dyskutowała o rozbiórce torowiska (z wyraźnym oznaczeniem osób będących stronami w sprawie, będących np. stronnikami osoby która podjęła decyzję o rozbórce torowiska). Czy Rada Miasta współcześnie podjęła uchwałę w sprawie odbudowy linii kolei celem przygotowania do naboru programu Kolej Plus? Jeśli nie, to dlaczego? Czy osoby związane z byłym decydentem który podjął owe decyzje- nie powinny być całkowicie wyłączone z procesu decyzyjnego w tej sprawie jako stronnicze?
W prasie można wyczytać: "Ostatni pociąg pasażerski (tzw. „Niepołomka") przyjechał z Krakowa do Niepołomic w 2000 roku. Rok później zlikwidowano trakcję elektryczną, a w 2005 roku rozpoczęto rozbiórkę torów. Na kolejowym nasypie powstała droga do strefy przemysłowej - ul. Wimmera, zwana też "Drogą po Torze".
O tym, że "likwidacja Niepołomki" była błędem można usłyszeć od dawna od wielu mieszkańców miasta. Sprawa odżyła szczególnie w ostatnich latach w związku z nowymi kolejowymi inwestycjami, m.in. uruchomieniem SKA Kraków – Podłęże – Tarnów. - Gdyby nie rozebrano torów, moglibyśmy mieć dziś szybkie pociągi - żałują mieszkańcy Niepołomic."
wg https://dziennikpolski24.pl/wieliczka-ma-szanse-na-tramwaj-niepolomice-marza-o-powrocie-do-miasta-pociagu/ar/c1-15106736
W prasie można wyczytać: "Ostatni pociąg pasażerski (tzw. „Niepołomka") przyjechał z Krakowa do Niepołomic w 2000 roku. Rok później zlikwidowano trakcję elektryczną, a w 2005 roku rozpoczęto rozbiórkę torów. Na kolejowym nasypie powstała droga do strefy przemysłowej - ul. Wimmera, zwana też "Drogą po Torze".
O tym, że "likwidacja Niepołomki" była błędem można usłyszeć od dawna od wielu mieszkańców miasta. Sprawa odżyła szczególnie w ostatnich latach w związku z nowymi kolejowymi inwestycjami, m.in. uruchomieniem SKA Kraków – Podłęże – Tarnów. - Gdyby nie rozebrano torów, moglibyśmy mieć dziś szybkie pociągi - żałują mieszkańcy Niepołomic."
wg https://dziennikpolski24.pl/wieliczka-ma-szanse-na-tramwaj-niepolomice-marza-o-powrocie-do-miasta-pociagu/ar/c1-15106736
Proszę o odpowiedź któryto dokument redakcja włączy do akt sprawy sądowej.
Pozdrawiam,
Adam Fularz
-- Adam Fularz
Merkuriusz Polski
Posted by Telewizja Opera
on 23:45.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0