dot. "Kolej Plus": Propozycja ok. 12- 15 km toru umożliwiającego połączenie kolejowe do Białej Podlaskiej
do UMWL
Dzień dobry, przypominam że trwa nabór wniosków do programu Kolej Plus. Czy w sprawie połączenia Lubin- Biala Podlaska będa Państwo wnioskowali o łącznicę?
Pozdrawiam
Od: Adam Fularz <adam.fularz wieczorna.pl>
Subject: Propozycja ok. 12- 15 km toru umożliwiającego połączenie kolejowe do Białej Podlaskiej
Szanowni Państwo,
Opracowując temat kolei w woj. lubelskim dla gazety, dostrzegłem szansę na znaczną poprawę rentowności systemu kolei pasażerskiej i zmniejszenia wielkości dotacji, po dość niewielkiej inwestycji, umożliwiającej bezpośrednie kursy poc. regionalnych do Białej Podlaskiej.
--
---------- Forwarded message ---------
Od: Adam Fularz <Adam.Fularz wieczorna.pl>
Date: sob., 15 lut 2020 o 18:39
Subject: Propozycja ok. 12- 15 km toru umożliwiającego połączenie kolejowe do Białej Podlaskiej
To: <info lubelskie.pl>
Od: Adam Fularz <Adam.Fularz wieczorna.pl>
Date: sob., 15 lut 2020 o 18:39
Subject: Propozycja ok. 12- 15 km toru umożliwiającego połączenie kolejowe do Białej Podlaskiej
To: <info lubelskie.pl>
Od: Adam Fularz <adam.fularz wieczorna.pl>
Subject: Propozycja ok. 12- 15 km toru umożliwiającego połączenie kolejowe do Białej Podlaskiej
Szanowni Państwo,
Połączenie Bedlno Radzyńskie- Międzyrzec Podlaski to tylko kilkanaście km torowiska, niewiele więcej niż połączenie Świdnik- Port Lotniczy w Świdniku, zbudowane dość ostatnio. Zaś jego wpływ na rentowność sieci połączeń pasażerskich jest dość znaczny- umożliwi większe potoki pasażerskie na sieci kolejowej oraz umożliwi wykorzystanie kolei pasażerskiej w relacji Lublin- Biała Podlaska.
Zaproponowany wariant jest wariantem relatywnie najtańszym, jest to tylko szkic możliwej propozycji. Propozycja jest w załączniku.
Pozdrawiam,
--
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Posted by Telewizja Opera
on 02:14.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0