dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Odpowiedzi na pytania dot. linii kolejowej nr 426, Strzelce Krajeńskie Wschód – Strzelce Krajeńskie

Redakcja serwisu otrzymała list z odpowiedziami :

---------- Wiadomość przekazana z UMSK ----------
Od: Alicja Wawrzyniak <kierownikgpm na s. strzelce.pl>
Data: wtorek, 11 sierpnia 2020
Temat: Do Radnych Miasta - Pytania dot. linii kolejowej nr 426, Strzelce Krajeńskie Wschód – Strzelce Krajeńskie
Do: adam.fularz na s. wieczorna.pl


Dzień dobry,

informujemy, że nieruchomości po zlikwidowanej linii kolejowej numer 426 relacji Strzelce Krajeńskie Wschód – Strzelce Krajeńskie zostały przejęte od PKP S.A. przez Gminę Strzelce Krajeńskie w dn. 01.07.2014 r. W chwili przejęcia torowiska znajdujące się wcześniej na tych nieruchomościach były już zdemontowane. 

Pozdrawiam


W dniu 10-08-2020 o 09:23, Urząd pisze:




--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Do Radnych Miasta - Pytania dot. linii kolejowej nr 426, Strzelce Krajeńskie Wschód – Strzelce Krajeńskie
Data: Sun, 2 Aug 2020 18:29:47 +0200
Nadawca: Adam Fularz <adam ma s. wieczorna.pl>
Adresat: urzad ma s. strzelce.pl



Od: Adam Fularz <Adam.Fularz na s. wieczorna.pl>
Data: 2 sierpnia 2020
Temat: Pytania dot. linii kolejowej nr 426, Strzelce Krajeńskie Wschód – Strzelce Krajeńskie
Do: kancelaria.ogolna Strzelce Krajeńskie



Do Radnych Miasta

Szanowni Państwo,
Wydawnictwo chciałoby zaprosić do odpowiedzi na pytania dot. postulatu wznowienia połączeń podmiejskich autobusami szynowymi na trasie Gorzów Wlkp.- Gorzów Wschód (nowy przystanek)- Strzelce Krajeńskie Miasto. Odbudowana zostałaby linia kolejowa nr 426, Strzelce Krajeńskie Wschód – Strzelce Krajeńskie Miasto, od km 3,330 do km 7,275. Miasto musi w tym celu wypełnić formularz zgłoszeniowy wniosku do programu Kolej   Plus. Jest on organizowany przez PKP PLK. 

Proponuję tzw. wjazd kieszeniowy do wówczas odtworzonej stacji "Strzelce Krajeńskie Miasto", tak aby pociągi kursujące na trasie Gorzów Wlkp.- Krzyż mogły wjeżdżać do Strzelce Krajeńskie Miasto, zmieniać kierunek ruchu i wracać na główną linię.

Jaki jest stan pozostałości torowisk na terenie miasta Strzelce Kraj.? Czy istnieje szansa ich naprawy lub odtworzenia? Jaki jest stan peronów? Czy krawędzie peronów na dawnej stacji kolejowej w centrum miasta nadal istnieją? Czy władze samorządu WL mają coś przeciwko odbudowie linii kolei pasażerskiej wraz ze stacją bliżej centrum miasta ze środków programu rządowego Kolej Plus?

Sądzę że początkowo połączenie mogłoby zafunkcjonować czysto turystycznie, jako atrakcja na połączenia weekendowe w sezonie letnim, a torowisko mogłoby być odbudowane z materiału staroużytecznego, byle tylko było przejezdne dla turystycznych autobusów szynowych. 

Pozdrawiam,
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl
--

Alicja Wawrzyniak

Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Gminnego
Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich
al. Wolności 48
66-500 Strzelce Krajeńskie
tel. 95 (...)



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Posted by Telewizja Opera on 02:17. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Odpowiedzi na pytania dot. linii kolejowej nr 426, Strzelce Krajeńskie Wschód – Strzelce Krajeńskie

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery