porty lotnicze
szybka kolej miejska

reformy PKP

polityka transportowa
ekologia
lotniska powojskowe
transport autobusowy
urban sprawl

O polskich miastach doby suburbanizacji

Suburbanizacja, często nazywana opuchnięciem miast, urbanizacją rozlewającą się albo urban sprawl to proces rozlewania się miast w wi...

09 Apr 2017 | Read more
porty morskie

Czy z Gdańska do Kłajpedy mogłyby kursować promy?

Czy z Gdańska promy morskie mogłyby kursowac w relacji do Kłajpedy? Swego czasu zaproponowałem takie połączenie. Nie otrzymałem nigdy...

18 Apr 2017 | Read more
PKP

Bałagan na szynach, miliardy w błoto. PKP wiecznie żywe

Rząd opowiada historie z gatunku finansowego science-fiction na temat planów budowy sieci kolei dużych prędkości w Polsce. Tymczasem d...

22 Jul 2010 | Read more
demonopolizacja rynku

Czy w Polsce koleje miejskie mogą ożyć?

W Polsce istnieje wielka szansa na wprowadzenie nowoczesnego systemu miejskiego transportu szynowego typu S-bahn znanego podróżującym do ...

04 May 2017 | Read more
deregulacja

Propozycje reform w dziedzinie transportu

Wybory parlamentarne w Polsce to festiwal rozczarowań. Dla wielu prowincjonalnych polityków program polityczny nie ma znaczenia, oni- w pr...

03 Mar 2016 | Read more
koleje w Wielkiej Brytanii

Tanie linie kolejowe - ich historia w Wielkiej Brytanii

v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#V...

20 Sep 2012 | Read more

dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Stanowisko UMiG Wolbrom dot. Kolej podmiejska aglomeracyjna Kraków-Wolbrom

begin:vcard
fn;quoted-printable:Micha=C5=82 Brzezi=C5=84ski
n;quoted-printable;quoted-printable:Brzezi=C5=84ski;Micha=C5=82
email;internet:mbrzezinski@umigwolbrom.pl
tel;work:327065322
version:2.1
end:vcard

Redakcja publikuje otrzymany list:
Od: Michał Brzeziński <mbrzezinski na s. umigwolbrom.pl>
Date: śr., 12 sie 2020 o 08:49
Subject: Dot. Kolej podmiejska aglomeracyjna Kraków-Wolbrom
To: <Adam wieczorna.pl>


Dzień dobry,

w odpowiedzi korespondencję mailową  z dnia 03.08.2020r. (godz. 13:57,
14:01, 14:05)  uprzejmie informuję, że w przypadku złożenia wniosku w
ramach programu "Kolej Plus" konieczne jest zapewnienie wkładu własnego
na poziomie 15% kosztów kwalifikowalnych, 100% kosztów
niekwalifikowalnych oraz kosztów wykupu nieruchomości. Z uwagi na
powyższe, a także brak konkretnych działań dotyczących przygotowania
inwestycji na obecnym etapie aplikowanie jest niezasadne.

Nadmieniam, że lokalizacja nowego przystanku kolejowego "Wolbrom Rynek"
wymaga nie tylko chęci i zabiegów JST ale przede wszystkim uzgodnień i
zgód właścicieli sieci kolejowej oraz zarządców dróg przyległych (ZDW
Kraków i ZD w Olkuszu).

Z poważaniem

--
Michał Brzeziński
Wydział Techniczno-Inwestycyjny
Urząd Miasta i Gminy Wolbrom
ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom
www.umigwolbrom.pl
(..)



-- transport.org.pl

Posted by Telewizja Opera on 01:40. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Stanowisko UMiG Wolbrom dot. Kolej podmiejska aglomeracyjna Kraków-Wolbrom

Prześlij komentarz

Photo Gallery

Designed by Solaranlagen | with the help of Bed In A Bag and Lawyers