dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Petycja w sprawie nowej linii SKM i zmiany zarządcy bocznicy kolei na odcinku do Dębogórza

Petycja do UM Gdynia
Prezydent Miasta
Sz. P. Wojciech Szczurek
Aleja Marszałka Piłsudskiego 52/54
81 - 382 Gdynia

Petycja o wprowadzenie połączeń kolejowych z Gdyni Głównej bezpośrednio do Dębogórza oraz w sprawie zmiany zarządcy bocznicy kolei na odcinku do Dębogórza

Szanowni Państwo

Istnieje możliwość bardzo taniej rozbudowy sieci SKM dla połączeń spalinowych w aglomeracji Trójmiasta. Wystarczy wykorzystać istniejącą bocznicę towarową- bez jej większej naprawy czy rewitalizacji. Chodzi o relatywnie bezkosztową inwestycję, polegającą na lepszym wykorzystaniu możliwych szans rynkowych.

Istnieje techniczna możliwość aby pociągi np. z Kościerzyny czy Gdańska Wrzeszcza kończące bieg na stacji Gdynia Główna przedłużyć do Dębogórza.

Według map- pociągi jadące od stacji Gdynia Główna - mogą wjechać na niezelektryfikowaną bocznicę dla poc. towarowych - linię kolei do Dębogórza. Znajdują się tutaj dwa tory odstawcze na rogu ul. Pomorskiej i Partyzantów. Stąd do Dębogórza jest kilkaset metrów pieszo. Można też wykonać tutaj przystanek przesiadkowy na autobusy podmiejskie- przenosząc istniejący przystanek "Jednostka Wojskowa" bliżej toru kolei. Umożliwi to łatwiejszy dojazd do Kosakowa.

Proponuję budowę tutaj peronu wyspowego pomiędzy obu torami. Może tutaj nastąpić postój techniczny dla zmiany kierunku ruchu, w taki sposób że pociąg zostanie odstawiony na istniejącym torze bocznym, i pociąg zmieniający kierunek ruchu nie będzie blokował toru wjazdowego dla poc. towarowych. Konieczna jest jednak instalacja prostych urządzeń SRK na tej bocznicy

Proponuję aby UM Gdynia jako ustawowy organizator połączeń kolejowych na terenie miasta i podmiejskich- wystąpił o to aby linia, torowisko kolei do Dębogórza -zmieniła zarządcę. Linia mogłaby przejść pod zarząd Szybkiej Kolei Miejskiej lub Pomorskiej Kolei Aglomeracyjnej. Nowy zarządca odtworzyłby dawny peron kolei Gdynia Rzeźnia oraz wykonał nowe przystanki pośrednie np. przystanek "Dębogórze- Wybudowanie". 

Proponuję by co najmniej 6- 8 razy dziennie kursowała tutaj spalinowa linia kolei SKM z Dębogórza ul. Pomorska do Gdyni Głównej. Część kursów tej spalinowej linii proponuję wydłużyć Kościerzyny łącząc obie linie w jedną całość. W załączniku- przykładowy rozkład jazdy jednego z możliwych kursów oraz proponowane nowe przystanki.

Z szacunkiem,

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 04:00. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Petycja w sprawie nowej linii SKM i zmiany zarządcy bocznicy kolei na odcinku do Dębogórza

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery