Redakcja otrzymała komunikat: Polonus i Lux Express na linii Wilno-Warszawa-Lwów
komunikat prasowy
Polonus i Lux Express łączą siły!
Podróże łączone na linii Wilno-Warszawa-Lwów.
Polonus, narodowy przewoźnik autokarowy i lider sieci „Polonus Partner" rozpoczyna współpracę partnerską z estońską firmą Lux Express, liderem rynku w Krajach Bałtyckich. W ramach pierwszego etapu współpracy pasażerowie zyskują możliwość zaplanowania poprzez stronę Polonusa wyjazdu z Warszawy do Wilna w ramach trzech kursów dziennie. Dodatkowo udostępniona została możliwość rezerwacji wygodnej podróży łączonej z Wilna do Lwowa z dogodną przesiadką w Warszawie! Bilety w atrakcyjnych cenach są już dostępne w sprzedaży na stronach www.pkspolonus.pl oraz www.polonuspartner.pl.
Sukces sieci Polonus Partner i zaoferowanie naszym pasażerom możliwości podróży łączonych na pokładach autokarów czołowych polskich przewoźników zachęcił nas do pójścia o krok dalej. W ramach rozpoczętej kampanii Łączymy Europę z przyjemnością informuję o nawiązaniu współpracy z firmą Lux Express, liderem rynku w Krajach Bałtyckich. Dzięki tej współpracy nasi pasażerowie otrzymują możliwość zaplanowania podróży z Warszawy i Lwowa do przepięknego Wilna! – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonus.
Dzięki współpracy Polonusa i Lux Express pasażerowie mogą zakupić w jednej transakcji bilety na podróż ze Lwowa do Wilna lub z Warszawy do Wilna. Przesiadka pomiędzy autokarami przewoźników odbywa się na Dworcu Autobusowym Warszawa Zachodnia, którego operatorem jest Polonus. Na Dworcu znajdują się liczne udogodnienia, w tym punkty usługowe, które umilą podróżnym oczekiwanie na kolejną podróż.
Polonus do obsługi swoich połączenia z Warszawy do Lwowa przeznacza komfortowe i nowoczesne autokary marki Scania, wyposażone w klimatyzację, wygodne, rozkładane fotele czy gniazdka 230V. Pasażerowie Polonusa mogą też korzystać podczas podróży na terenie Polski z bezpłatnego bezprzewodowego Internetu oraz usługi geolokalizacji. Podróż na odcinku Warszawa-Wilno będzie odbywać się na pokładach komfortowych autokarów Lux Express, wyposażonych w system rozrywki pokładowej, który doskonale umili podróż.
Więcej informacji o wspólnej ofercie znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Posted by Telewizja Opera
on 01:02.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0