dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (40) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Czy niemiecka prywatna kolej dalekobieżna wjedzie do Polski?


Czy niemiecka prywatna kolej Locomore wjedzie do Polski? Skierowano list do przewoźnika, w którym autor zachęca niemieckiego prywatnego przewoźnika do rozważenia wdrożenia kursów do przygranicznego Rzepina, zamiast na dworzec Berlin Lichtenberg, jak obecnie. Zaproponowano przewoźnikowi rozkład jazdy w oparciu o połączenie Stuttgart- Frankfurt nad Menem- Berlin- Rzepin.


Oto list do przewoźnika:
Ich habe eine Frage, warum wird die Bahn Locomore nicht bon Berlin nach Polen fahren? Da sind die Preise fuer die Bahnfahrt echt sau teuer. Fahre die Strecke Berlin- Polen (zuerst Rzepin, dann Poznań) auch!

Die existierende Linie koennt ihr verlaengern nach Polen, so etwas wuerde mich freuen. Ich bezahle sehr viel fuer die Bahn auf der polnischen Seite. Bei uns herrscht ein Monopol. Mehr als in Deutschland.

Ich habe so ein Fahrplan vorgeschlagen mit Verlaengerung der Linie nach Polen:


Stuttgart Hbf 06:40
Vaihingen (Enz) 06:56
Heidelberg 07:29
Darmstadt 08:05
Frankfurt (Main) Süd 08:28
Hanau 08:41
Fulda 09:22
Kassel-Wilhelmshöhe 09:59
Göttingen 10:20
Hannover Hbf 11:15
Wolfsburg 11:48
Berlin Zoo 12:57
Berlin Hbf 13:04
Berlin Friedrichstraße 13:08
Berlin Ostbahnhof 13:15
Frankfurt Oder 14:05
Rzepin 14:20


 Locomore 1818

 täglich
Rzepin 14:50
Frankfurt (Oder) 15:05
Berlin Ostbahnhof 15:43
Berlin Friedrichstraße 15:50
Berlin Hbf 15:54
Berlin Zoo 16:01
Wolfsburg 17:11
Hannover Hbf 17:45
Göttingen 18:42
Kassel-Wilhelmshöhe 19:04
Fulda 19:40
Hanau 20:20
Frankfurt (Main) Süd 20:37
Darmstadt 20:55
Heidelberg 21:30
Vaihingen (Enz) 22:04
Stuttgart Hbf 22:19

----

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Posted by Telewizja Opera on 09:15. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Czy niemiecka prywatna kolej dalekobieżna wjedzie do Polski?

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery