Pociągi osobowe na Magistrali Węglowej- propozycje internautów
"Kilka lat temu, gdy pierwszy raz zrealizowano pomysł wycięcia wszystkich składów pasażerskich na węglówce (wówczas na odcinku z Herb do Karsznic), dało się te połączenia odratować. Klimat ku temu był sprzyjający z kilku powodów. Po pierwsze, był opracowany rozkład jazdy tych pociągów, to znaczy, że widniały one w rozkładzie, ale nie były uruchamiane z powodu braku finansowania. Po drugie, w akcję włączyły się media, różne. Od radia i telewizji po gazety i internet. Po trzecie, przedmiotowa sprawa zyskała poparcie świata polityki; i jest to sprawa kluczowa. Wówczas to przecież Parlament RP zwiększył dofinansowanie dla Przewozów Regionalnych i pociągi mogły być uruchomione.
Żeby nie przedłużać tematu; pamiętajcie, kto przez dwie kadencje tworzy rząd, i kto od lat sprawuje władze w Sejmikach: śląskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim. Jest to ekipa, która zamiast stawiać na rodzime firmy (PESA, NEWAG) robi jakąś hucpę z Pendolino, które tak naprawdę jest - choćby ze względu na parametry linii po których jeździ - potrzebne jak drzwi w lesie. Sumując, wiem jak to wygląda w praktyce. Po pierwsze - spychologia, po drugie niedasizm. Wszelkie wnioski i pisma ws. uruchomienia pociągów na przedmiotowej linii - a sam ich trochę napisałem - trafiają ad acta lub z adnotacją: brak środków.
Także 5-6 par pociągów z Karsznic (osobówek, lub wg nowomowy "Regio") do Inowrocławia czy Tarnowskich Gór pozostanie jedynie radosnym wspomnieniem w naszej pamięci. No chyba, że... "
Żeby nie przedłużać tematu; pamiętajcie, kto przez dwie kadencje tworzy rząd, i kto od lat sprawuje władze w Sejmikach: śląskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim. Jest to ekipa, która zamiast stawiać na rodzime firmy (PESA, NEWAG) robi jakąś hucpę z Pendolino, które tak naprawdę jest - choćby ze względu na parametry linii po których jeździ - potrzebne jak drzwi w lesie. Sumując, wiem jak to wygląda w praktyce. Po pierwsze - spychologia, po drugie niedasizm. Wszelkie wnioski i pisma ws. uruchomienia pociągów na przedmiotowej linii - a sam ich trochę napisałem - trafiają ad acta lub z adnotacją: brak środków.
Także 5-6 par pociągów z Karsznic (osobówek, lub wg nowomowy "Regio") do Inowrocławia czy Tarnowskich Gór pozostanie jedynie radosnym wspomnieniem w naszej pamięci. No chyba, że... "
Rozkład jazdy proponowany przez internautę:
--
Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
Posted by Telewizja Opera
on 02:57.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0