dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Czy kolej Ełk- Sypitki będzie używana w ruchu regionalnym? Pytanie do UMWW-M

URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO
W OLSZTYNIE


Do UMWW-M

Szanowni Państwo,

Wg moich informacji istnieje możliwość odtworzenia kolei regionalnej w relacji Ełk- Sypitki, ew. do Zawady Tworki i Turowa- wystarczy poprawić jakość torowiska oraz pozyskać używany tabor- wagony motorowe- autobusy szynowe w wersji na 750 mm. Czy UMWW zamówi kursy pociągów regio na tej lokalnej trasie? Czy przeznaczy środki na remont torowisk i zakup używanych autobusów szynowych w wersji na rozstaw szyn 750 mm?
Opis z Wikipedii:

W 2001 PKP podjęła decyzję o likwidacji linii – rok później przejął ją Urząd Miasta w Ełku i przekazał Miejskiemu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji jako Ełcką Kolej Wąskotorową. W historii EKW rozpoczął się nowy etap. Obecnie pociągi jeżdżą na trasie Ełk – Sypitki. Od 1 marca 2014 r. Ełcką Koleją Wąskotorową zarządzaMuzeum Historyczne w Ełku.

W roku 2018 EKW przewiozła 21 tysięcy osób[3].
Muzeum Zabytków Kolejnictwa z 1913 roku, cc wikimedia

Proponowana lista przystanków i stacji na trasie:

BSicon BHF.svg
0,000Ełk Wąski Tor 1
BSicon WBRÜCKE.svg
0,756most żelbetowy na rzece Ełk z 1913r .
BSicon BRÜCKE.svg
wiadukt Ełk ul. Przemysłowa
BSicon HST.svg
3,920Mrozy Wielkie
BSicon HST.svg
6,570Regielnica
BSicon HST.svg
9,690Kałęczyny
BSicon HST.svg
12,030Laski Małe
BSicon LSTRq.svg
BSicon ABZgr.svg
odjazd do Zawady-Tworki


BSicon HST.svg
0,000Laski Małe
BSicon HST.svg
2,960Wiśniowo Ełckie
BSicon HST.svg
5,390Kopijki
BSicon HST.svg
7,470Krzywe
BSicon HST.svg
9,690Zawady-Tworki
BSicon ENDEe.svg
koniec linii




BSicon HST.svg
15,070Sypitki
BSicon WBRÜCKE.svg
15,214most stalowy rzeka Małkiń 1910-1952
BSicon STR.svg
BSicon WBRÜCKE.svg
16,730most żelbetowy z 1913 r.
BSicon HST.svg
21,000Pisanica
BSicon HST.svg
22,820Romanowo
BSicon HST.svg
24,760Borzymy
BSicon HST.svg
26,400Dudki
BSicon HST.svg
28,400Grądzkie Ełckie
BSicon HST.svg
30,380Kalinowo
BSicon BRÜCKE.svg
wiadukt stalowo-kamienny z 1913 r.
BSicon HST.svg
32,730Maże
BSicon BRÜCKE.svg
wiadukt stalowy z 1913 r.
BSicon HST.svg
35,330Milewo
BSicon TUNNEL1.svg
tunel pod linią kolejową z lat 1939-1945
BSicon BHF.svg
37,860Turowo
BSicon ENDEe.svg
koniec linii
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 12:49. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Czy kolej Ełk- Sypitki będzie używana w ruchu regionalnym? Pytanie do UMWW-M

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery