dailyvideo

Wybierz temat:

porty lotnicze (103) airports in Poland (72) szybka kolej miejska (47) polityka transportowa (39) reformy PKP (32) szybka kolej regionalna (30) transport publiczny (22) demonopolizacja rynku kolejowego (20) lotniska powojskowe (19) airport links (17) skm kraków (16) transport policy (16) skm łódź (15) skm warszawa (9) PKP (8) kolejnictwo (8) konkurencja na kolejach (8) skm wrocław (8) tanie linie kolejowe (8) deregulacja (7) ekologia (7) kolej na Lubelszczyźnie (7) porty morskie (7) skm szczecin (7) transport autobusowy (7) urban sprawl (7) railway reforms (6) skm radom (6) Wprowadzenie do ekonomiki kolei (5) infrastruktura drogowa (5) komunikacja miejska (5) związki komunikacyjne (5) metro kraków (4) Lubuska Kolej Regionalna (3) koleje w Wielkiej Brytanii (3) prywatyzacja (3) skm LGOM (3) skm legnica (3) skm poznań (3) suburbanizacja (3) tramwaj dwusystemowy (3) Łódź (3) żegluga śródlądowa (3) PKP Cargo (2) Rynek Kolejowy (2) SKR (2) koleje w RFN (2) polityka parkingowa (2) recenzje (2) skm jelenia góra (2) skm toruń (2) transport abutobusowy (2) Aleksander Janiszewski (1) Kolej Wschodnia (1) Montenegro (1) Ostbahn (1) Płock (1) aglmomeracja płocka (1) autostrady (1) bezpieczeństwo (1) kielce (1) koleje w Estonii (1) koleje w Holandii (1) koleje w Szwajcarii (1) koleje w Szwecji (1) koleje w USA (1) model Zwickau (1) motoryzacja indywidualna (1) motoryzacja masowa (1) parkuj i jedź (1) poznań (1) segmentacja rynku (1) skm Bielsko- Biała (1) skm GOP (1) skm bydgoszcz (1) skm częstochowa (1) skm gdynia (1) skm gorzów (1) skm nowy sącz (1) skm stalowa wola (1) skm wałbrzych (1) szczecin (1) trafic engineering (1) transport appraisal (1)

Pytanie o połączenia kolejowe Czerwieńska


do UMWL
Wnoszę aby UMWL, jako współwłaściciel spółki, wymógł na przewoźniku Przewozy Regionalne by ten stosował koncepcję rozskrzydlania lub dzielenia/ łączenia składów w celu lepszej obsługi regionu województwa lubuskiego. Wnoszę aby składy dzielono w kilku miejscach z uwagi na układ sieci kolei w regionie.
W Zbąszynku: dla kierunku Zielona Góra/ Rzepin
W Sulechowie. 

Propoycje kolejowe dla Czerwieńska
Czy Czerwieńsk będzie miał jakies poł. poranne w kierunku Poznania?
Czy pojawi się nowy przystanek "Czerwieńsk Rynek" w centrum miejscowości przy torze do Sulechowa?
Co UMWL sądzi o pomyśle na połączenie poc. regionalnego ze stacji Kostrzyn- obwodnicą Rzepina- Czerwieńsk- Sulechów (- Zbąszynek- Poznań), jadącgo z Czerwieńska do Sulechowa z pominięciem Zielonej Góry, kursującego dwa- trzy razy dziennie? Pociąg taki mógłby stanowić łącznik Czerwieńska z kierunkiem zachodnim z pominięciem Ziel. Góry, czyli skracałby czas przejazdu podróżnym z Czerwieńska, a jednocześnie umożliwiałby wybranie kolei przez podróżujących do głębi Polski z całej linii Kostrzyn- Rzepin. Obecnie ci podróżni muszą się przesiadać na stacji Przylep. 
Taki efekt można tez osiągnąć poprzez manwer na stacji Sulechów: wzajemne spinanie i rozsprzęganie ze sobą składów do:
Zielonej Góry, Nowej Soli, ew. Głogowa
oraz
Czerwieńska, Nietkowa, Budachowa, Kowalowa
Rozskrzydlanie składów (w jęz. niemieckim: Fluegelung) jest silnie praktykowane w Europie Zachodniej. Obsługa dwóch linii jednym składem pozwala zaoszczędzić sporo energii jak i lepiej wykorzystać skąpą przepustowość sieci kolei.



Odjazdy dla Czerwieńska wg Koleo.pl

Dzisiaj, 15 października 2018, ze stacji Czerwieńsk odjeżdża 19 pociągów: pierwszy o 05:48, ostatni o 22:56. Najwięcej pociągów odjeżdża do stacji: Zielona Góra (9)Rzepin (8)Przylep (8)Radnica (7),Pliszka (7)Nietkowice (7)Jerzmanice Lubuskie (7)Gądków Wielki (7)Bytnica (7) i Budachów (7).

 Odjazdy ze stacji Czerwieńsk w dniu 15 października 2018

16:07 REG
78566
 18:33 REG
78568
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 18:43 IC
3804
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
16:07 REG
78566
 18:33 REG
78568
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 18:43 IC
3804
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 18:43 IC
3804
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
07:06 REG
77229
 16:44 REG
77675
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 18:43 IC
3804
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
16:07 REG
78566
 18:33 REG
78568
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
05:48 REG
77226
 06:01 REG
70520
 07:25 REG
77240
 09:39 REG
87600
 10:41 REG
77776
12:02 REG
87500
 15:54 REG
87502
 19:40 REG
77778
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
07:06 REG
77229
 08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 16:14 REG
78505
 16:44 REG
77675
18:43 IC
3804
 18:59 REG
70721
 22:56 REG
70723
16:07 REG
78566
 18:33 REG
78568
07:06 REG
77229
 16:44 REG
77675
16:07 REG
78566
 18:33 REG
78568
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
 18:43 IC
3804
08:44 REG
78501
 14:16 REG
78503
16:07 REG
78566
 18:33 REG
78568
05:48 REG
77226
 06:01 REG
70520
 07:25 REG
77240
 09:39 REG
87600
 10:12 IC
8304
10:41 REG
77776
 12:02 REG
87500
 15:54 REG
87502
 19:40 REG
77778
-- 

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Posted by Telewizja Opera on 04:36. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentarze for Pytanie o połączenia kolejowe Czerwieńska

Prześlij komentarz

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery