Pytania do kandydatów do władz miasta - transport podmiejski
Kandydaci Sanok:
1. Tadeusz Wacław Pióro - tel. 13 46 52 800, e-mail: burmistrz@um.sanok.pl
2. Tomasz Adam Matuszewski - Fb: https://web.facebook.com/tomasz.matuszewski.965?lst=100003693507693%3A100027654075231%3A1539959004
3. Robert Stanisław Płaziak - e-mail: robert@plaziak.pl
4. Jakub Stanisław Osika - e-mail: kuba.osika@gmail.com
Wybrany zakres zagadnień dotyczy tematów: transport
Bieszczadzka Kolej Aglomeracyjna
Propozycja dotyczy Bieszczadzkiej Kolei Aglomeracyjnej, tym razem jest ona poszerzona o stację Nowosielce.
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Władze miasta już poprzednio twierdziły że nie jest problemem że usługi te byłyby niejako konkurencją dla autobusów komunikacji miejskiej w relacji Zagórz- Dąbrówka.
Wystepuje konieczność dodania niewielkich tymczasowych, prowizorycznych przystanków dla krótkiego szynobusu (np. tego "motoraka" mającego jedynie peronu o dł. kikunastu metrów). Wnosiłem ongiś o uruchomienie tych usług na okres miesiąca, w formie bezpłatnej, jako testu popytu.
Wnosiłem o relację:
Zagórz
Nowy Zagórz
Sanok Beksińskiego- nowy
Sanok Dworzec
Sanok Miasto
Sanok Pomorska- nowy
Sanok aleja NMP- nowy
Sanok Dąbrówka
Nowy Zagórz
Sanok Beksińskiego- nowy
Sanok Dworzec
Sanok Miasto
Sanok Pomorska- nowy
Sanok aleja NMP- nowy
Sanok Dąbrówka
Nowosielce
Tak czyniąc, niewielkim kosztem uzyskanoby rodzaj małego systemu kolei aglomeracyjnej. Koszty to budowa małych krótkich peronów lub tylko przygotowanie miejsca do wsiadania z wysokości główki szyny oraz ewentualnie tor odstawczy na przystanku Sanok Dąbrówka. System taki mógłby najpierw ruszyć zupełnie testowo przez np. okres tygodnia czy dwóch i mógłby być wówczas bezpłatny.
Potoki w komunikacji miejskiej na tej trasie są dość znaczne.
Jakie jest stanowisko kandydatów do władz miasta Sanok?
Potoki w komunikacji miejskiej na tej trasie są dość znaczne.
Jakie jest stanowisko kandydatów do władz miasta Sanok?
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Posted by Telewizja Opera
on 14:11.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0