Pytanie o cykliczny rozkład jazdy w komunikacji w Polsce- tzw. Polska- takt
DO MI
Czy MI ma w planach kursowanie komunikacji zbiorowej w Polsce w takcie? Obecnie do granicy we Frankfurcie nad Odrą pociągi z Berlina:
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
- na jednej linii kuruisują w takcie co 30 minit,
- na dwóch innych liniach do Berlina co 60 minut.
Z Frankfurtu do Polski kursują tylko 2 pociągi regionalne dziennie, więc takt nie miałby sensu. Ale gdyby w Polsce wprowadzić usługę systemu transportu publicznego zamiast obecnych pozostałości po upadku poprzedneigo systemu transportu zbiorowego, to być może takt kursowania mógłby mieć miejsce.
Z komunikatów prasowych o wprowadzeniu Deutschland- Takt
Betreff: Medienmitteilung "Deutschland-Takt: Die Zukunft der Schiene"
Sehr geehrte Damen und Herren,
Der Fahrgastverband PRO BAHN hat eine Pressemeldung zur Vorstellung des
Deutschland-Takts herausgegeben.
Im Bundesverkehrsministerium ist heute der Fahrplan, der dem
Deutschland-Takt zugrunde liegt, vorgestellt worden. Dieser plant
erstmalig in Deutschland den Nah- und Fernverkehr gemeinsam. Der
Fahrgastverband PRO BAHN steht hinter der Umsetzung dieses Plans und
fordert von allen Beteiligten volles Engagement für dessen Erfolg.
Unsere Einschätzungen und Forderungen zu diesem Projekt haben wir in der
beigefügten Pressemeldung ausgedrückt.
Mit freundlichen Grüßen
Lukas Iffländer
Der Fahrgastverband PRO BAHN hat eine Pressemeldung zur Vorstellung des
Deutschland-Takts herausgegeben.
Im Bundesverkehrsministerium ist heute der Fahrplan, der dem
Deutschland-Takt zugrunde liegt, vorgestellt worden. Dieser plant
erstmalig in Deutschland den Nah- und Fernverkehr gemeinsam. Der
Fahrgastverband PRO BAHN steht hinter der Umsetzung dieses Plans und
fordert von allen Beteiligten volles Engagement für dessen Erfolg.
Unsere Einschätzungen und Forderungen zu diesem Projekt haben wir in der
beigefügten Pressemeldung ausgedrückt.
Mit freundlichen Grüßen
Lukas Iffländer
Fahrgastverband PRO BAHN e.V.
Stellvertretender Bundesvorsitzender
-- Stellvertretender Bundesvorsitzender
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Posted by Telewizja Opera
on 06:19.
Filed under
.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0